2010-12-12, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red
Jag älskar mina Ikto, tar 2 mg om dagen och de kan få mig att träna på gym, åka buss, prata med folk. Fan de räddar mitt liv. Köpte 100 st Roche från NP och de smiskar rumpa!

Var precis på gymet och snackade med en as nice tjej där, vi skulle ses samma tid imorgon så vi kunde forsäta träna. Hade aldrig hänt utan ikto.

NH finns väl inte kvar du syftar väl på net-pharma?
Citera
2010-12-12, 21:57
Bannlyst
Efter att ha ätit runt 80st ikto för mer än en månad sen så känner jag inte effekt av mina zolpidem längre..Tar bara 1 och vill inte ta fler än det - Nu undrar jag, hur länge kommer det att dröja ungefär innan min tolerans går ner?
Senast redigerad av universaltime 2010-12-12 kl. 22:00.
Citera
2010-12-13, 16:38
Medlem
Kristofer.s avatar
Käkade en ikto igår, och tänkte käka en ikto idag, hur lång tid tror ni jag är redan?
Citera
2010-12-13, 19:20
Medlem
Petruccianis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Käkade en ikto igår, och tänkte käka en ikto idag, hur lång tid tror ni jag är redan?

Verkar ha tagit rätt rejält av din totalt osammanhängande mening att döma
Citera
2010-12-13, 21:23
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrucciani
Verkar ha tagit rätt rejält av din totalt osammanhängande mening att döma

Du kunde inte ha mer rätt, hittade mitt stash morsan gömde för några månder (bokstavligt talat, hittade 3kranbrev som jag trodde jag blitt scammat på, (hon ska ju ha ett jävla tack för det igentligen) plus 1hegge tjack, 220xanor, plus 7st 5g påsar tjo redo att säljas, så jag svalde 6x direkt idag, inget att vänta på där serru men som tur är är inget utav det mitt, redan fått straff så det räcker för att "pundat bort hele hegget och benzona" tur att man får uppskov på skulder ibland, men en misshandel var jag nog förtjänad av, även om det var mammas fel

Självklart menade jag att jag hade käkat en ikto idag, plus möjligtvis en till idag.. aja plus dom där 6xanoren då, hur lång tid det framförallt för iktona att gå ur 2-3veckor? xanoren är väll ur på någon vecka.

Kan även tillägas att jag spelar fotboll 3dagar i veckan och kör gym 1dag i veckan plus dricker-gainer,vatten, och äter som en häst.
Senast redigerad av Kristofer. 2010-12-13 kl. 21:27.
Citera
2010-12-14, 08:37
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Käkade en ikto igår, och tänkte käka en ikto idag, hur lång tid tror ni jag är REN?

Bumpar migsjälv såhär på morgonkvisten
Citera
2010-12-15, 22:53
Medlem
Kristofer.s avatar
Ja ni vet hur det är med benzo, hittade 30st ikto, käkade dom och ska pissa den 20november.. nu behöver jag ALLA tipps jag kan få hur jag ska bli ren tills dess..

Tränar 3/4gånger i veckan, dricker minst 4liter vatten om dagen + 1liter gainer plus proppar i mig vitaminer utav all dess slag

Vad ska jag göra mer??? snälla hjälp.
Citera
2010-12-16, 00:29
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ja ni vet hur det är med benzo, hittade 30st ikto, käkade dom och ska pissa den 20november.. nu behöver jag ALLA tipps jag kan få hur jag ska bli ren tills dess..

Tränar 3/4gånger i veckan, dricker minst 4liter vatten om dagen + 1liter gainer plus proppar i mig vitaminer utav all dess slag

Men om du nu ska pissa den 20:e november så borde det väl inte vara något problem?

Men seriöst, hoppa in i bastun en halvtimme varje dag, drick och svettas mycket och gör allt du redan gör.
Citera
2010-12-16, 14:08
Medlem
kanske inte de bästa inläget i er fanclub. Men enligt mig är Iktro den sämsta formen av benso. Kanske e de för jag är av den gamla skolan när man flöddrade på riktigt, 50-100 gröna små sköna roppar de va grejjer de.!
Citera
2010-12-16, 22:22
Medlem
.Kandidatens avatar
Mycket frågor om urinprov. Sitter i samma sits. Ska pissa imorgon och tog 3mg i fredags, har bastat en gång och tränat och svettats ordentligt, har även druckit stora mängder vatten och juice. Vad tror ni? För övrigt var det första gången jag tog benso, antar att det spelar in också? Tacksam för svar!
Citera
2010-12-16, 22:38
Bannlyst
Tryckte i mig 4mg ikto + 5mg nitrazepam men känner inte ett skit + att jag har käkat 10 mg alprazolam men jag har tydligen blivit van vid den här skiten

Jag kom ihåg i början, åt en 2mgs xanor, blev as skön men nu känner man inte ett skit förutom trötthet.
Citera
2010-12-17, 13:54
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ja ni vet hur det är med benzo, hittade 30st ikto, käkade dom och ska pissa den 20JANUARI.. nu behöver jag ALLA tipps jag kan få hur jag ska bli ren tills dess..

Bumpar då det är väldigt viktigt, jobb jobb jobb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in