2007-12-03, 14:38
Medlem
schweden2s avatar
Tja!

Nu är det så att jag har två hårddiskar, en på 40 gb och en på 300 gb. Jag har mitt operativsystem installerad på 40gigaren, Windows Vista.

Nu till självaste problemet, när jag ska winrara upp en fil på 4 gig så går inte det pga att jag inte har något ledigt utrymme på 40gigaren, Vista tar ju nästan upp 30 gig känns det som. Har försökt avinstallera alla program på 40 gigaren som inte behövs, men det räcker inte.

Vad ska jag göra? Finns det några andra program som kan packa upp såhär stora filer utan att "backa" upp på OS disken först...?
Citera
2007-12-03, 14:49
Medlem
kimdah2002s avatar
Eller så har du den i FAT32 format ? Det går inte heller...
Citera
2007-12-03, 14:52
Medlem
sp00ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schweden2
Tja!

Nu är det så att jag har två hårddiskar, en på 40 gb och en på 300 gb. Jag har mitt operativsystem installerad på 40gigaren, Windows Vista.

Nu till självaste problemet, när jag ska winrara upp en fil på 4 gig så går inte det pga att jag inte har något ledigt utrymme på 40gigaren, Vista tar ju nästan upp 30 gig känns det som. Har försökt avinstallera alla program på 40 gigaren som inte behövs, men det räcker inte.

Vad ska jag göra? Finns det några andra program som kan packa upp såhär stora filer utan att "backa" upp på OS disken först...?

Leta upp winrar's inställningar för temporära filer och ändra så att de hamnar på 300 GB hårddisken istället för den lilla.

OT: Är förresten typ tredje tråden om just det här problemet på väldigt kort tid... Prova att söka först nästa gång kanske?
Citera
2007-12-03, 15:32
Medlem
schweden2s avatar
Ja, kanske det kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in