Äntligen ett intressant ämne. Båda filmerna hittills var inte mycket att ha men tråden bådar gott.
Av alla porrfilmer jag sett, har hjärnkirurgerna till regissörer inte lyckats fånga denna enkla sak en enda gång på rätt sätt. Jag är svältfödd på sådana scener. Man ska tydligt se slick/sugaction från sidan, i en LÅNG tagning (flera minuter). Helst ska man tydligt se hur bröstvårtan styvnar under tungan, hela vägen från puffy till styv pinne. Utan klipp! Det närmaste jag kommit en sån scen var nog för 13 år sedan, då en tjej i en scen inte kunde låta bli att få erektion trots att det skulle föreställa en "överfallsscen". Hjärngänget bakom kameran begrep naturligtvis ingenting utan schabblade helt bort tillfället. Kvar satt man och undrade "såg jag vad jag trodde att jag såg?" Det minns jag fortfarande som "den gången jag såg en bröstvårta styvna på porrfilm", ett unikum i porrhistorien? Bevisa att jag har fel!
Efterlyser också lek med isbit! Bröstvårtor gillar is. Jag gillar bröstvårtor.
Jag tanka hem p-mackan "Milk" med Milena Velba igår.
Ca.500 meg med bröstmjölk. Tyvärr bara en scen där hon inte var själv, men herre jävlar vad hon sög mjölk i den scenen!