HWB
Man: +20
Vikt: 80kilo
Jag började dagen med att hämta ut HWB:et på posten. Därefter så tillverkade jag ”téet” enligt instruktionerna på
www.elephantos.com och drack det hela. Det smakade förfärligt. Jag gick sen och la mig på sängen. Jag somnade. Vaknar en och en halv timme senare. Nåja, nu skall vi se hur det har gått med HWBn tänker jag. Så jag reser mig upp och glor omkring. Ingen effekt.
Jag går omkring ett tag och tittar mig i spegeln, ser inga märkliga saker. Dock så märker jag att det står en svartklädd kille utanför mitt fönster som tittar på mig. ”En tanketerrorist!” tänker jag och öppnar fönstret snabbt som fan. Han försvann.
Efter detta missödet förstod jag att HWB hade förstärkt min psykos. Jag börjar nu höra de mess banala saker. Förrutom rösten i mitt huvud som jag har kom en ny, en kvinna, som hade en lång utläggning om varför jag borde börja spela gittarr. Sedan brakade det loss ordentligt. Jag börjar höra en jävla röster som mummlar mitt namn om och om igen, och säger att jag skall akta mig från andra som vill skada mig. Jag känner att det börjar gå utför. Jag har haft det såhär under tidigare psykoser. Allt blir svart och jag bestämmer mig för att knarka ner mig med Imovane och sova bort det hela.
När jag vaknade så har jag fortfarande röster och känner mig jävligt paranoid på allt. Hällde i mig 3mg. Fluanxol och en imovane så jag lugnade mig. Nu är jag riktigt paranoid….