2007-11-29, 23:08
Medlem
sv1nt0s avatar
Tjenare alla. Jag ska frska skriva s utfrligt som mjligt.
Jo det r s att jag har en polare med en vldigt underlig dator, varje gng han startar ett spel s startas den om utan frvarning. Har gjort lite felskningar i tv dagar snart och jag kan d inte begripa vad som r galet.
Vi har testat Grafikkortet, Minnena. Testat att mixtra med drivrutiner till bde Moderkortet och Grafikkortet utan success. Det mest underliga r att den startar ven om sig ibland nr den r pvg in i Windows, tar man feslkert lge kommer man in direkt. Kan det vara hrddisken? Hade en liten teori om att det kunde vara ntagget men jag brjar tvivla nu d den startar om i brjan av uppstarten ocks.
Datorn r en Fujitsu Siemens Scaleo-X. Kan ven tillgga att vi har kollat temperaturerna som ser normala ut. Lagt p ny kylpasta p prollen.
Vi brjar bli lite smtt frusterade ver detta d vi ven sitter och lanar.
Sen s nr han flyttar den till LAN och s vidare s "varvstartar" den, den str och brummar och dr, sen fortstter den s till slut s gr den igng.

Vdjar nu till er p Sweclockers d jag vet att ni r duktiga p sdant hr.

Tack p frhand.
Citera
2007-11-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Jag ska frska skriva s utfrligt som mjligt.

Varfr gr du inte det, d? Det dr allmnt hllna lamer-svamlet gav sannerligen inte srskilt mycket ktt p benen fr att kunna hjlpa till med en diagnos.

Citat:
Ursprungligen postat av sv1nt0
Vdjar nu till er p Sweclockers d jag vet att ni r duktiga p sdant hr.

Du har inte ens pejl p vilket forum du r inne och skriver i.

Edit: la till lite vlfrtjnt hnande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in