Har testat de flesta av de angivna programmen för att ladda ner från TV4Play men lyckas inte med något. Ingen som är bra på sånt här som vill testa? Jag får bara med den första reklamen, inget annat.
Jag använder Faststone Capture, som har en videoinspelningsfunktion. Sök på programnamnet + Rapidshare, så finns programmet lättillgängligt för nedladdning. Shareware, men enkelt att hitta inom piratvärlden.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2010-07-08 kl. 14:33.
Ladda ner/rippa från MySpace,YouTube mfl [Officiell tråd] [Mod]
Jag letar efter ett program som man kan kopiera musiken t.ex. på Youtube eller Myspace.
Exempel: Man sätter play på låten på Youtube eller Myspace och trycker "rec" i programmet som man laddat ner och så får man låten/ljudet i samma kvalité som orginalet.
Finns det något sånt program? Isf - vad heter det och vart kan jag ladda ner det ?
Jag tänker främst på okända låtar som inte finns att ladda ner, därför jag frågar.
Att sno musiken kan bli riktigt svårt, eftersom du isåfall får hoppas på att någon youtube-arbetare bränt ut de låter du vill ha på cdskiva eller dylikt och sedan sno den, kopiera låter bättre.
Själv kör jag med ett program som heter Youtube downloader, finns även Download helper som är en addon i firefox, youtube downloader är bättre, men är inget addon, men där har du tillgång till att convertera osv, dessvärre funkar det på bara på youtube
Att sno musiken kan bli riktigt svårt, eftersom du isåfall får hoppas på att någon youtube-arbetare bränt ut de låter du vill ha på cdskiva eller dylikt och sedan sno den, kopiera låter bättre.
Själv kör jag med ett program som heter Youtube downloader, finns även Download helper som är en addon i firefox, youtube downloader är bättre, men är inget addon, men där har du tillgång till att convertera osv, dessvärre funkar det på bara på youtube
Jag tänkte skriva kopiera faktiskt, men jag ville ha så mycket uppmärksamhet som möjligt och valde därför sno
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!