Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-23, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockabillyRules
VMLoad funkar jävligt bra tycker jag
http://en.vmload.com/

Helt PERFEKT!!!!!
Citera
2010-07-06, 21:24
Medlem
Bluebloods avatar
Har testat de flesta av de angivna programmen för att ladda ner från TV4Play men lyckas inte med något. Ingen som är bra på sånt här som vill testa? Jag får bara med den första reklamen, inget annat.
Citera
2010-07-08, 13:57
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Jag använder Faststone Capture, som har en videoinspelningsfunktion. Sök på programnamnet + Rapidshare, så finns programmet lättillgängligt för nedladdning. Shareware, men enkelt att hitta inom piratvärlden.
Senast redigerad av Ådärkomdenja 2010-07-08 kl. 14:33.
Citera
2010-07-21, 00:52
Medlem
Ladda ner/rippa från MySpace,YouTube mfl [Officiell tråd] [Mod]

Jag letar efter ett program som man kan kopiera musiken t.ex. på Youtube eller Myspace.

Exempel: Man sätter play på låten på Youtube eller Myspace och trycker "rec" i programmet som man laddat ner och så får man låten/ljudet i samma kvalité som orginalet.

Finns det något sånt program? Isf - vad heter det och vart kan jag ladda ner det ?
Citera
2010-07-21, 00:53
Medlem
Erikons avatar
www.Zamzar.com
Citera
2010-07-21, 00:55
Medlem
NaturalBornChillers avatar
http://www.video2mp3.net/sv/ converterar från youtube till mp3

det är bara convertera länken till youtubelåten så tankar du ner den i mp3format.
Citera
2010-07-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
http://www.video2mp3.net/sv/ converterar från youtube till mp3

det är bara convertera länken till youtubelåten så tankar du ner den i mp3format.

Tack, den verkar nice! Ska användas. Du vet inte vad man kan använda för Myspace? Måste ju finnas någon sorts av inspelningsprogram kan man tycka.
Citera
2010-07-21, 01:06
Medlem
Robss avatar
Att sno musiken kan bli riktigt svårt, eftersom du isåfall får hoppas på att någon youtube-arbetare bränt ut de låter du vill ha på cdskiva eller dylikt och sedan sno den, kopiera låter bättre.

Själv kör jag med ett program som heter Youtube downloader, finns även Download helper som är en addon i firefox, youtube downloader är bättre, men är inget addon, men där har du tillgång till att convertera osv, dessvärre funkar det på bara på youtube
Citera
2010-07-21, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Att sno musiken kan bli riktigt svårt, eftersom du isåfall får hoppas på att någon youtube-arbetare bränt ut de låter du vill ha på cdskiva eller dylikt och sedan sno den, kopiera låter bättre.

Själv kör jag med ett program som heter Youtube downloader, finns även Download helper som är en addon i firefox, youtube downloader är bättre, men är inget addon, men där har du tillgång till att convertera osv, dessvärre funkar det på bara på youtube

Jag tänkte skriva kopiera faktiskt, men jag ville ha så mycket uppmärksamhet som möjligt och valde därför sno

Tack så mycket för tipset!
Citera
2010-07-21, 01:17
Medlem
pyro860s avatar
Först och främst: SÖK!
För det andra: VDOWNLOADER för youtube och replay music 3 till myspace
Citera
2010-07-21, 01:20
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chart
Tack, den verkar nice! Ska användas. Du vet inte vad man kan använda för Myspace? Måste ju finnas någon sorts av inspelningsprogram kan man tycka.

inga problem

till myspace vet jag inte, men försök hitta dom låtar som är på myspace o kolla om dom finns på youtube. de flesta låtar finns på youtube tror jag.
Citera
2010-07-21, 01:23
Medlem
Fulhetens avatar
http://www.dvdvideosoft.com/products...-Converter.htm

Den använder jag, funkar för mig. Dock blir det ju rätt kass kvalité på musiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem