• 2
  • 3
2007-12-09, 18:38
Medlem
Denoms avatar
Var det rabatt på alla apple produkter eller bara utvalda? (ska köpa en iMac snart() och tänkte mest på ifall man skulle spara så mycket?)
Citera
2007-12-09, 18:41
Bannlyst
det är väl bara gå in på sidan och kolla?
Citera
2007-12-09, 18:49
Medlem
MobileFreaks avatar
Rean var bara en dag och det var bara på vissa produkter som det var nedsatt pris..
Citera
2007-12-09, 19:04
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobileFreak
Rean var bara en dag och det var bara på vissa produkter som det var nedsatt pris..

w00t? Vafan... varför bara ha jul-rea en enda dag? Aja, får väl försöka fixa studentrabatten istället, undra hur .
Citera
2008-01-04, 16:39
Medlem
lepops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Har du testat americanshopper.dk eller vet någonsom har? Tänkte så att man inte blir blåst.

Fungerar det så att de köper varan och packar sedan om den och skickar den till dig som en gåva så att man slipper tullen och momsen? För det står inte ordagrant på deras hemsida att man slipper tullen, inte vad jag kan se i alla fall.

Du har rätt i att man inte officiellt slipper tullen via dem. Jag beställde en kamera för några dagar sedan, som tydligen är på väg eftersom pengarna har dragits. Men den dansktalande tjejen hos dem sa att hon skulle skicka paketet som en gåva iaf, jag hör av mig igen när ujag har fått den.

Ps. det var en kille på bussen som tipsade mig om dem då jag såg att han pillade med sin iPhone
Citera
2008-01-04, 17:05
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Du har rätt i att man inte officiellt slipper tullen via dem. Jag beställde en kamera för några dagar sedan, som tydligen är på väg eftersom pengarna har dragits. Men den dansktalande tjejen hos dem sa att hon skulle skicka paketet som en gåva iaf, jag hör av mig igen när ujag har fått den.

Ps. det var en kille på bussen som tipsade mig om dem då jag såg att han pillade med sin iPhone
Ok trevligt, nu har jag redan köpt min iPhone på Ebay och fått den, men det kan ju ändå vara trevligt att veta inför framtida inköp från USA.
Citera
2008-11-28, 22:55
Medlem
machtons avatar
vill inte förstöra den goda stämningen i denna tråd men jag måste. Jag blev faktist ganska besviken på rean. det var ganska bra rabatter (10%) på nya MacBook. Men om man har CSN-kortet har de bara blivit 200kr skillnad. jag hade större förväntningar!
Citera
2008-11-28, 23:10
Medlem
-jOE!s avatar
Jag köpte en Airport Express, 793 spänn!
Citera
2008-11-29, 08:01
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machton
vill inte förstöra den goda stämningen i denna tråd men jag måste. Jag blev faktist ganska besviken på rean. det var ganska bra rabatter (10%) på nya MacBook. Men om man har CSN-kortet har de bara blivit 200kr skillnad. jag hade större förväntningar!

Handlar det om årets rea? För tråden handlar ju om förra årets.
Citera
2008-11-29, 08:57
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Handlar det om årets rea? För tråden handlar ju om förra årets.

Apple har varje år en liten rea vid Thanksgiving. Klämdagen, Black Friday, är tydligen starten på julhandeln i det stora landet i väst. Så man kan nog räkna med att det är en tråd som återanvänds för årets rea.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in