2010-01-07, 11:36
Medlem
melissa horn+lars winnerbäck

Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
https://web.retriever-info.com/servi...f5b1ee459f.pdf

Sorry för mastondantlänkningen, men för Er som är intresserade så är det en relativt ny intervju med Winnerbäck. Och nej, det verkar inte som om han är tillsammans med Anna igen...

Lars Winnerbäck är ihop med sångerskan Melissa Horn, åtminstone var de tillsammans under förra året. Men de har varit otroligt hemlighetsfulla med tanke på allt intresse som finns kring Lasse så det är svårt att ge klara besked hur läget är nu.
Citera
2010-01-07, 12:20
Medlem
Ang intervjun i Corren

Självklart kan jag förstå att det måste vara "jobbigt" att bli uttittad av fans när han är hemma i Lkpg, men det känns som han tar sig själv på aningens för stort allvar.

Jag tror folk kanske skulle vara mer laidback och lämna honom ifred om han själv inte hade utnämnt sig till någon sorts utrotningshotad art som man sällan får förmånen att se på riktigt i dess ursprungliga habitat. Don't you think Lasse? (ja, jag är övertygad om att mannen googlar sig själv och läser inne på FB ).
Citera
2010-01-07, 12:25
Medlem
Om han nu tycker det är jobbigt att bli igenkänd och dylikt, varför har han då en bild på sig själv som omslag på sin nya skiva?

Samma sak att han i flera år gett ut t-shirts osv med sig själv på och singlar mm.

Då blir man lite trött när han ena sekunden tycker sånt är jobbigt men ändå skjuter sig i foten genom att sätta sig på omslaget.
Citera
2010-01-07, 19:52
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhwatson
Lars Winnerbäck är ihop med sångerskan Melissa Horn, åtminstone var de tillsammans under förra året. Men de har varit otroligt hemlighetsfulla med tanke på allt intresse som finns kring Lasse så det är svårt att ge klara besked hur läget är nu.

Källa på det? Grattis till ditt första FB-inlägg (i alla fall på det kontot).

Utrotningshotad art Ja, faktiskt. Tror också att om man befinner sig i sitt eget vakum så målar man upp en bild om omvärlden och i ärlighetens namn, Lasse är väl inge grabb som man vänder sig om pga av skönhet...
Citera
2010-01-18, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Källa på det? Grattis till ditt första FB-inlägg (i alla fall på det kontot).

Utrotningshotad art Ja, faktiskt. Tror också att om man befinner sig i sitt eget vakum så målar man upp en bild om omvärlden och i ärlighetens namn, Lasse är väl inge grabb som man vänder sig om pga av skönhet...

Källorna är det inget fel på, och inte mina egna ögon och öron heller....
Citera
2010-01-18, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Kan vi få in lite mer lovelife skvaller i tråden tack
han är inte tillsammans med anna iallafall, kan jag bekräfta.
Citera
2010-01-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olle-ljungstrom
han är inte tillsammans med anna iallafall, kan jag bekräfta.
ang. Jocke Berg är de vänner och har träffats och "snackat texter" under skivans uppbygge. Därav tacket. För musikalisk inspiration helt enkelt.
Annars brukar han och Håkan Hellström ha blöta kvällar ihop, de är goda vänner. Plura är iblandad som en slags morfar åt dem dessutom.
Detta enligt intervjuer.
Ser man på dokumentären Solen i ögonen får man nog ett så nära porträtt av honom som man kan komma. Han känns väldigt ärlig i blick, röst och rörelser. Rörd och blyg. Tror han är en vis man, som nån sa, han säger ju också att han inte förtjänar eller förstår uppståndelsen.
Här talar han om vad han tycker om Ulf Lundell:
http://www.youtube.com/watch?v=b_pYb...layer_embedded

Och nej, jag är inget stort LW-fan.
Citera
2010-01-19, 21:58
Medlem
Citat:
Hur säker är du på det, och hur kan du veta det? Det är ju inte allt otänkbart på något sätt med tanke på deras samarbeten och att båda varit "singlar". Ja, åldersskillnad känns inte som Lars grej, men den är väl typ 10 år, inte gigantisk.
Citera
2010-01-21, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olle-ljungstrom
Hur säker är du på det, och hur kan du veta det? Det är ju inte allt otänkbart på något sätt med tanke på deras samarbeten och att båda varit "singlar". Ja, åldersskillnad känns inte som Lars grej, men den är väl typ 10 år, inte gigantisk.

Har en bra källa på det, kan inte säga mer egentligen. Men åldersskillnaden är ingen stor grej, Melissa är väldigt mogen och det är inte första gången som hon väljer en äldre kille, om man säger så.
Citera
2010-02-10, 01:14
Medlem
craschs avatar
Citat:
Har en bra källa på det, kan inte säga mer egentligen. Men åldersskillnaden är ingen stor grej, Melissa är väldigt mogen och det är inte första gången som hon väljer en äldre kille, om man säger så.
Låter intressant.. Utveckla gärna
Citera
2010-02-10, 13:16
Medlem
Mr shy and tillbakadragen ska tydligen medverka i Pluras kommande matlagningsprogram i TV 8.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6572377.ab
Citera
2010-03-31, 23:56
Medlem
jhwatsons påstående är helt korrekt enligt även mina källor. Om de fortfarande gör det vet jag dock inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in