2008-02-09, 22:17
Medlem
Kent

Är det bara jag som "vet" att Kent är klara?Har fått från 2 olika säkra källor att det skulle vara så.Men eftersom inget har bekräftas så undrar jag bara om någon mer har hört det?...hoppas...
Citera
2008-02-10, 06:15
Medlem
Trollols avatar
In flames, Dark tranquility och Opeth gjorde helt plötsligt P&L väldigt väldigt attraktiv i mina ögon.. bara Behemoth på arvika som slår det hittils

Blir nog en jädrans festivalsommar '08!
Citera
2008-02-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan-Banan
Nu har första banden till nästa års festival klara och biljetterna släpps idag.

Klara band hittills: Hardcore superstar, Looptroop, Petter, Eldkvarn, The Haunted, Entombed, Pugh Rogefeldt, Anna Järvinen och Those dancing days Och Sex Pistols!

Källa:
http://www.dalarnastidningar.se/noje/article255944.ece

Gå även in och önska band på http://peaceandlove.nu/

Någon som redan nu bestämt sig för att göra ett besök på 2008 års festival?

Jävligt lockande - både Petter och Looptroop är riktigt bra live!
Citera
2008-02-10, 21:25
Medlem
Klart som fan man ska dit! Blev så jävla förbannad när skiten var fullbokat förra året. Så ska firra lite biljetter ett par månader innan denna gång.
Citera
2008-02-12, 19:36
Medlem
Ufffes avatar
Någon som vet när biljetterna tog slut förra året?
Citera
2008-02-12, 20:43
Medlem
Sic_s avatar
Nytt bandsläpp runt Alla Hjärtans Dag nu. Det är en del metal bokat redan, men man kan aldrig få nog så jag hoppas på några fler sådana akter. Dom kan ju försöka matcha RATM iaf,fast det är nog ingen idé att stora förhoppningar på.

P&L blir det iaf och inget Hultsfred, ligger för långt bort för oss i "norr" d.v.s Dalarna
Citera
2008-02-14, 15:20
Medlem
Alla hjärtans dag släpp från Peace & Love
Det är återigen dags för alla hjärtans dag och självklart kommer det även presenteras nya band till Peace & Love. Står man för kärlek så gör man.

Detta år så har vi en skön knippe band där mångas älsklingar återfinns. Alt country från Jim White, Finska nationalskalder, amerikansk tänkvärd singer/songwriter och självklart våra älskade husband: Nationalteatern och Sugarplum Fairy.

Senast bokade band:

Suzanne Vega (US)
Hurriganes (FIN)
Timo Räisänen
Ken
Nationalteatern
Hästpojken
Miss Li
Jim White (US)
Sugarplum Fairy
Space Age Baby Jane
Jive
Senast redigerad av Jokeiboy 2008-02-14 kl. 15:30.
Citera
2008-02-14, 15:30
Medlem
Sic_s avatar
Inte direkt ett bandsläpp som föll en i smaken =/ hade hoppats på något annat men nationalteatern går väl alltid att kolla på
Citera
2008-02-14, 15:57
Medlem
statoil^s avatar
Många tycker att Hästpojken och Miss Li är bra bandsläpp... Bra att dom tog Hästpojken för många gillar dom...

Visst man hade väntat sig något mer då Hultan presenterade Rage Against The Machine... Men källor till mig fastslår även att Kent är så gott som klara för P&L...

Hur trovärdiga dom är vet jag inte, men flera snackar om det ju.

Sedan är jag ganska säker på att Peace And Love också sitter och myser med något ess i rockärmen...
Citera
2008-02-14, 16:41
Bannlyst
Ses där.

Kan inte glömma förra årets besök då man hör hela campingen på morgonen när de letar efter sitt röka. "Vart är brajjet", "Har du en spliff", "Kan jag låna din pipa" "Jävlar, det är polisen. Rök upp innan de kommer hit" Osv. Så galet fint.
Citera
2008-02-14, 22:17
Medlem
mackapärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statoil^
Många tycker att Hästpojken och Miss Li är bra bandsläpp... Bra att dom tog Hästpojken för många gillar dom...

Visst man hade väntat sig något mer då Hultan presenterade Rage Against The Machine... Men källor till mig fastslår även att Kent är så gott som klara för P&L...

Hur trovärdiga dom är vet jag inte, men flera snackar om det ju.

Sedan är jag ganska säker på att Peace And Love också sitter och myser med något ess i rockärmen...

Kanske var ett rykte som grundade sig fran KEN. Sista släppet var riktigt tråkigt
Citera
2008-02-14, 22:48
Medlem
statoil^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackapär
Kanske var ett rykte som grundade sig fran KEN. Sista släppet var riktigt tråkigt

Nä, Ken visste jag redan om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in