Är det bara jag som "vet" att Kent är klara?Har fått från 2 olika säkra källor att det skulle vara så.Men eftersom inget har bekräftas så undrar jag bara om någon mer har hört det?...hoppas...
Nu har första banden till nästa års festival klara och biljetterna släpps idag.
Klara band hittills: Hardcore superstar, Looptroop, Petter, Eldkvarn, The Haunted, Entombed, Pugh Rogefeldt, Anna Järvinen och Those dancing days Och Sex Pistols!
Nytt bandsläpp runt Alla Hjärtans Dag nu. Det är en del metal bokat redan, men man kan aldrig få nog så jag hoppas på några fler sådana akter. Dom kan ju försöka matcha RATM iaf,fast det är nog ingen idé att stora förhoppningar på.
P&L blir det iaf och inget Hultsfred, ligger för långt bort för oss i "norr" d.v.s Dalarna
Alla hjärtans dag släpp från Peace & Love
Det är återigen dags för alla hjärtans dag och självklart kommer det även presenteras nya band till Peace & Love. Står man för kärlek så gör man.
Detta år så har vi en skön knippe band där mångas älsklingar återfinns. Alt country från Jim White, Finska nationalskalder, amerikansk tänkvärd singer/songwriter och självklart våra älskade husband: Nationalteatern och Sugarplum Fairy.
Senast bokade band:
Suzanne Vega (US)
Hurriganes (FIN)
Timo Räisänen
Ken
Nationalteatern
Hästpojken
Miss Li
Jim White (US)
Sugarplum Fairy
Space Age Baby Jane
Jive
Senast redigerad av Jokeiboy 2008-02-14 kl. 15:30.
Många tycker att Hästpojken och Miss Li är bra bandsläpp... Bra att dom tog Hästpojken för många gillar dom...
Visst man hade väntat sig något mer då Hultan presenterade Rage Against The Machine... Men källor till mig fastslår även att Kent är så gott som klara för P&L...
Hur trovärdiga dom är vet jag inte, men flera snackar om det ju.
Sedan är jag ganska säker på att Peace And Love också sitter och myser med något ess i rockärmen...
Kan inte glömma förra årets besök då man hör hela campingen på morgonen när de letar efter sitt röka. "Vart är brajjet", "Har du en spliff", "Kan jag låna din pipa" "Jävlar, det är polisen. Rök upp innan de kommer hit" Osv. Så galet fint.
Många tycker att Hästpojken och Miss Li är bra bandsläpp... Bra att dom tog Hästpojken för många gillar dom...
Visst man hade väntat sig något mer då Hultan presenterade Rage Against The Machine... Men källor till mig fastslår även att Kent är så gott som klara för P&L...
Hur trovärdiga dom är vet jag inte, men flera snackar om det ju.
Sedan är jag ganska säker på att Peace And Love också sitter och myser med något ess i rockärmen...
Kanske var ett rykte som grundade sig fran KEN. Sista släppet var riktigt tråkigt