2008-07-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurant
Var det du som hade de gröna stora spiksen? Isåfall var det jag med kilten, tejpade tuppkammen och onkel kånkel tröjan
jo de var jag fan dig såg man ju ett par gånger . men du hittade aldrig till vårat onkel kånkel tält . men jag trode itne att man skulle hitta så mycket onkel folk så de var gött
Citera
2008-07-01, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tarmelof
jo de var jag fan dig såg man ju ett par gånger . men du hittade aldrig till vårat onkel kånkel tält . men jag trode itne att man skulle hitta så mycket onkel folk så de var gött
Jag letade lika mycket som en jude letar släktingar i askkoppen, men jag hittade aldrig D:
Det var synd, ni var faen najsa
Citera
2008-07-01, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurant
Jag letade lika mycket som en jude letar släktingar i askkoppen, men jag hittade aldrig D:
Det var synd, ni var faen najsa
jo d var jävligt synd... hade varigt jävligt chill om du hittat oss
Citera
2008-07-01, 15:02
Medlem
downies avatar
Måste få ge en elogé till campet vid namn "Misär" som låg mitt emot oss. Att få starta min dagen med onkel kånkel trodde jag inte jag skulle få göra, men de bevisade motsatsen =D
Citera
2008-07-01, 15:35
Medlem
Scheikes avatar
Fan jag och mina polare ropade "flash" hela tiden tyckte jag men vi fick aldrig något svar. Så vi tänkte köra ett böglyft i rondellen bara för att se om några fb-are skulle reagera. Tyvärr blev det aldrig av.
Citera
2008-07-01, 15:47
Medlem
Drunkpunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Jag stod exakt bakom dig på dlk. Du och en polare stod upp, och två(tror jag) låg bakom er. Onkel kånkel jacka på nån av er.. Eller har jag fel?
hahaha, du såg nog rätt jag och min onkelprydda festival kollega stod där och "chillade"
Citera
2008-07-01, 17:14
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Måste bara säga tack till alla andra som också fattade vilket festivalens bästa band var.

Clutch! En oförglömlig spelning!

Hade aldrig hört dem tidigare men gick dit och kikade på rekomendation av vänner. Blev inte missnöjd, inte alls.
Citera
2008-07-01, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Hade aldrig hört dem tidigare men gick dit och kikade på rekomendation av vänner. Blev inte missnöjd, inte alls.

Hörde också att de skulle vara riktigt najs! (kolla upp, bums!)
Citera
2008-07-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym

Undrar hur många som gick dit på rekommendation utav Peter Dolving :]
Citera
2008-07-01, 19:09
Medlem
Inspelning av W.A.S.P

Någon som känner till var jag kan hitta en inspelning (ljud eller vid.) av W.A.S.Ps uppträdande i Borlänge det här året?

Edit: av Crystal Castles hade också uppskattats!
Senast redigerad av 8D8 2008-07-01 kl. 19:19.
Citera
2008-07-01, 19:59
Medlem
Elaisas avatar
Är det någon som vet vem killen var som hade blivit tejpad/gladpackad på ett av staketen och drack öl med sugrör?
Citera
2008-07-01, 20:48
Medlem
Ladidas avatar
Jobbade säkerheten på Scen Fantasia längst fram på kravallen och jag kan säga att jag numera har en avsky för Takida fans ålder 15-20 år gammla. Fick banne mig ösa över 25-30 små flickor som svimmat/inte fick luft.

Varför ska man stå där längst fram ifall man inte klarar av det...*mutter mutter*

Eftersom jag jobbade hela festivalen så kan jag säga att topp tre i spelningsväg på "vår" scen måste vara Sabaton, DLK och DLK...jävlar vilket ös, underbar publik som det inte behövdes lyftas så mycket på.

Samma med Hanoi Rocks, sångaren är ju en liten historia för sig men jävlar vilken bra publik, rutinerad och lugn fast ändå röjjig.

Någonting som störde mig under festivalen var att organisationen verkar vara väldigt snurrig från och till.
Annars en underbar festival/gatufest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in