• 1
  • 2
2007-11-28, 23:14
Medlem
vidis avatar
har du vista så kan du slänga routern i papperskorgen direkt eller lämna tillbaka den om du har garantin kvar.
för övrigt så är D-link inte något kvalitetsmärke direkt och har en förmåga att strula med det mesta.

ska du köpa nåt som funkar så rekommenderar jag Netgear eller Linksys.

DI 624 modellen är dessutom över fyra år gammal.

har du testat köra iprenew i kommandotolken eller gör routern det när du går via den?

good luck
Citera
2007-11-28, 23:28
Medlem
ekk3123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Ring din ISP och be om ett nytt IP. Säg att personen innan dig blev bannad på en sida du besökt. Annars brukar det gå att göra som någon redan sagt, ha det urkopplat modemet så brukar man få en ny. Förutsatt att du inte har en statisk ip, då måste du snacka med din ISP.

Okej, tack så mycket.
Citera
2007-11-29, 10:44
Medlem
ekk3123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidi
har du vista så kan du slänga routern i papperskorgen direkt eller lämna tillbaka den om du har garantin kvar.
för övrigt så är D-link inte något kvalitetsmärke direkt och har en förmåga att strula med det mesta.

ska du köpa nåt som funkar så rekommenderar jag Netgear eller Linksys.

DI 624 modellen är dessutom över fyra år gammal.

har du testat köra iprenew i kommandotolken eller gör routern det när du går via den?

good luck

Jo jag vet.. har funderat väldigt mycket på att köpa en Netgear, jag är bättre med dom för jag har arbetat mer med dem innan. Klart att vissa d-linkar kanske är bra men dom har mycket skräp också..

Ja, jag har tesat iprenew i cmd och genom routern. funkar inte =/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in