2007-11-30, 22:03
Medlem
grudens avatar
om jag kunde så kunde jag slänga upp en bild på mitt öga atm
Citera
2007-11-30, 22:55
Medlem
Pirats avatar
En polare till mig fick oxå helknasiga pupiller på tjo altid en som var större än den andra, han såg riktigt rolig ut.
Citera
2007-12-01, 01:55
Medlem
Har märkt att min vänstra pupill är något större i alla lägen än min högra.
Dock sover jag dåligt men tar dock inte några centralstimulerande, någon Hallucinogen då och då och en folk-holk nån gång i månaden.

Något och vara orolig för?
Citera
2007-12-01, 04:14
Medlem
2500s avatar
har man olika stora puppiler på ögonen kan det betyda att man har ögon cancer

men eftersom det uppkom i samband med tjacket så är det nog inte det. Chilla i något dygn till å se om det går över: Annars kulle jag uppsöka läkare
Citera
2008-01-13, 06:26
Medlem
Pedersons avatar
Jag har också märkt att jag har olika stora pupiller, har inte använt droger på 2-3 dagar nu och då var det Subutex... Något att oroa sig för? Borde det försvinna helt efter ett par dagar till ?

Det är inte så stor skillnad men kollar man noga så ser man det allt... Blir ganska skrajj när ni börjar snacka om hjärnskador å grejer
Citera
2008-01-13, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Jag har också märkt att jag har olika stora pupiller, har inte använt droger på 2-3 dagar nu och då var det Subutex... Något att oroa sig för? Borde det försvinna helt efter ett par dagar till ?

Det är inte så stor skillnad men kollar man noga så ser man det allt... Blir ganska skrajj när ni börjar snacka om hjärnskador å grejer

Om du kollar noga sitter antaglien ditt vänstra eller högra öga högre än ditt andra me. handlar om 0.2mm kanske
Citera
2008-01-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson

Ring 112 på omedelbums!
Citera
2008-01-13, 16:49
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metsys2k
Ring 112 på omedelbums!

Nu var du allt jävligt rolig va?
Citera
2008-01-15, 18:25
Medlem
wondRs avatar
när jag festade loss på 300mg bzp hade jag maximerade pupiller i 3 dygn, och olika strl på dem i 5 dygn, sen försvann allt.. inget att oroa sig över, och vad skulle en doktor säga?
Citera
2008-01-15, 19:41
Medlem
När jag käkade e förut och jag kollade på något speciellt sätt började jag skela som fan med ena ögat. När jag kollade i spegeln var det som värsta, ena ögat tittade inåt mot näsan, det liksom fastnade.

Jag skelar lite vanligt, men detta var extremt... har det också med detta å göra?
Citera
2008-01-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dacknass123
tjena.
Tog tjack i söndags natt, 2 nätter sen. Märkte att pupillen på mitt högra öga är större än det andra, som att den inte gick tillbaka till normalt läge efter jag använt tjack. det högra ögat hade också 2 röda fläckar och kändes irriterat/torrt tills jag sovde igår natt, när jag vaknade hade det röda lagt sig lite och det var inte lika irriterat, men pupillen är lika stor.
Vad är detta? farligt? går det över?

edit: det var också den första gången jag tog tjack

Det har jag också varit med om! Stog i spegeln skitlänge å tittade om det verkligen var så som jag såg:P Och det var de, ena pupillen var större än den andra. Fläckarna är inte heller nån fara om dom har försvunnit. Det är nog lugnt ska du se, pupillerna kommer bli lika stora inom kort. Mina är de nu iaf
Citera
2008-02-16, 18:48
Medlem
grovieblues avatar
Sen jag provade tjack första gången vilket va halvår sedan så har jag oxå märkt att min högra pupill i alla förhållanden varit större. jag har bara kört tjack nån enstaka gång efteråt. Den är ungefär 0.5mm - 1mm större än den vänstra hela tiden. Jag tycke det såg coolt ut tills jag läste här och såg att det är en hjärnskada.... Jippi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in