2007-11-27, 15:09
Bannlyst
Inte sällan märker jag att trådar jag varit aktiv i visar sig sakna alla eller delar av mina meddelanden som jag skrivit. Nu talar jag inte om trollertrådar utan om seriösa debatter där inlägg som har varit helt seriösa bara försvinner. Troligtvis sitter det ju någon idiot bland nazistmoderatorerna och kollar vilka inlägg som är acceptabla och vilka som bryter mot FB-normen: skriv som en idiot och inbilla dig att alla i vänstern är potentiella terrorister och socialbidragstagare.

Moderatorerna borde skjutas och en ny generation moderatorer som inte är nynazister eller sionistiska judar borde införas.
2007-11-27, 15:29
Medlem
tjaboooos avatar
Du kan ju alltid be nån moderator du litar på att ta en titt, en moderator kan inte hårdradera inlägg utan endast mjukradera dom.
Det betyder att dom försvinner för oss användare men finns kvar för moderatoret och högre att titta på.

Du skriver också om ändrade inlägg, du ser lätt om nån moderator varit inne och pillat då det står längst ner "redigerat senast av............."
2007-11-27, 15:55
Medlem
snapcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Ambris
Inte sällan märker jag att trådar jag varit aktiv i visar sig sakna alla eller delar av mina meddelanden som jag skrivit. Nu talar jag inte om trollertrådar utan om seriösa debatter där inlägg som har varit helt seriösa bara försvinner. Troligtvis sitter det ju någon idiot bland nazistmoderatorerna och kollar vilka inlägg som är acceptabla och vilka som bryter mot FB-normen: skriv som en idiot och inbilla dig att alla i vänstern är potentiella terrorister och socialbidragstagare.

Moderatorerna borde skjutas och en ny generation moderatorer som inte är nynazister eller sionistiska judar borde införas.
Jag kollade igenom dina 300 senaste inlägg och hittade inga som blivit raderade. Två som hamnat i papperskorgen, inget annat.
2007-11-27, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag kollade igenom dina 300 senaste inlägg och hittade inga som blivit raderade. Två som hamnat i papperskorgen, inget annat.
Spelar ju ingen roll.. Du får ju inte svara, du är ju nazist..

2007-11-27, 16:19
Medlem
ChristianXs avatar
Du har 0 (noll) raderade inlägg av någon underlig anledning. Du har ett fåtal inlägg i trådar som ligger i Papperskorgen, inget av det omotiverat.

Ditt påstående är således helt fel.

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in