Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Så jag är en idiot som ifrågasätter dina länkar ?
Du får väl helt enkelt leta upp bättre länkar om du ska bevisa din sak ?
Tycker du att den här branden i Täby låter som ett typiskt blattedåd eller ?
Det var strax före klockan tio som brandlarmet gick på Byleskolan på Bylegårdsvägen. Det visade sig att det handlade om en mindre brand i en lysrörsarmatur. Branden kunde snabbt släckas. Ingen person kom till skada.
Kul att man kan röra upp lite känslor så här på kvällskvisten.
Du verkar känna mig rätt bra, vilka är mina blattekamrater ? Några här på forumet ?
Ber om ursäkt till dig och alla andra för mina USLA länkar. Jag kom hem, lätt dragen och slog på TV:n bara för att mötas av nyheten om stenkastande ungar och brinnande bostadshus. Blev lite väl upprörd och onyanserad.
Skäms över att, i min upprördhet ha dragit ett löjes skimmer över en så viktig händelse.
Till alla: En ursäkt!
Bäst att ta det lite lugnare nästa gång det smäller - vilket lär bli rätt snart.
Men, men - vi vet hur det ser ut och vi börjar sakta men säkert nå fram till svaret på frågan "Vad ska vi göra?"
Illmar Reepalu och herr Psoriasis i Göteborg har vaknat - snart följer arbetarrörelsen efter. Det är bara en tidsfråga nu. Attackerna från måna och PKmedia avsöjar mer än väl deras allienation från folket. Vi ser vad som sker, ser den avgrund av missär och fruktansvärt mänskligt lidande de ålagt oss att reda upp.
Framtiden ser mörk ut, men efter mörkret kommer ljuset. Sverige vaknar ur sin törnrosasömn och uppvaknandet kommer bli brutalt. Landet är förråt, våra värderingar smutsade och tänjda till bristningsgränsen. Snart kommer rekylen.
Det är tydligt att svåra och kanske skamliga beslut måste och kommer fattas. Dagen närmar sig och det går undan nu.