2007-11-27, 02:02
Medlem
Iq4s avatar
Beställde jusT 5 kilo dill....Det här kommer bli en kanonkul vecka!.. Kan man skjut en rykare persilja?,beställde nämligen ett hegge blapersilja med....PMa så kan jag tipsa om en kran som fixar allt... Tillock med rosmarin och timjan!!!,feta priser med
2007-11-27, 02:04
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iq4
Beställde jusT 5 kilo dill....Det här kommer bli en kanonkul vecka!.. Kan man skjut en rykare persilja?,beställde nämligen ett hegge blapersilja med....PMa så kan jag tipsa om en kran som fixar allt... Tillock med rosmarin och timjan!!!,feta priser med

SHIT MANNEN! Dina kontakter vill man inte bråka med
2007-11-27, 02:08
Medlem
Iq4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
SHIT MANNEN! Dina kontakter vill man inte bråka med
Dom är inte säljare...Distributörer. Inga killar man bråkar med.
2007-11-27, 02:28
Bannlyst
Citat:
Körde själv på dill under en kort period. Har aldrig vart så körd i huvudet som jag var då. Satt upp hela nätterna och sörplade dill-te och tog persilja både rektalt och intravenöst (nasalt rekommenderas dock inte). Det enda du behöver tänka på är att inte överdosera. Man får FET psykos då. Känner en kille som är inlagd på psyken bara för att han od:ade på persilja. tragiskt. Jag själv kan ibland känna suget efter dillen. Jävla abstinens alltså
2007-11-27, 02:37
Medlem
lat_jävels avatar
Citat:

Köp och sälj

Ovanligt många IQsÄnkand3 tråd4r hAr ida för övrit.

/lat_jävel
2007-11-27, 02:40
Bannlyst
Testa snorta skiten, fyfan säger jag bara.
2007-11-27, 02:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Testa snorta skiten, fyfan säger jag bara.
det var ju det jag sa....du borde ha följt mitt råd herrn

Citat:
(nasalt rekommenderas dock inte).
2007-11-27, 03:13
Medlem
DrKnarks avatar
finns en bok som hetter Naturligt hög av Phil O. Cybin där står det hur du tillverkar sömnmedel av dill så nånting borde den innehålla..
köp boken och testa..
http://www.oldeagle.se/index2.php

väntar på att höra tripprapport på detta

"dödsknarket dill"
2007-11-27, 06:50
Bannlyst
Haha! Detta påminner mig om när jag i min [dill]gröna ungdom jobbade på grönsaksavdelningen på ortens varuhus. Det låg en hög vissen persilja på lagret, som jag bar ut för att kasta.
Plötsligt kommer en jobbarkompis, runt 17 år gammal, och säger, med stirrande ögon och darrig röst: "Ska du kasta persiljan?! Fan...ta hem den och torka den och RÖK den!"
Kan tillägga att den killen inte var den skarpaste kniven i lådan, om man så säger!

(Nej, jag tog aldrig hem persiljan. Aktar mig för slikt dödsknark! )
2007-11-27, 07:05
Medlem
svenkarlssons avatar
Detta är inte roligt längre, den förra tråden (igår) om kanelstång var rolig. Men detta är bara tragiskt.

Sven.
2007-11-27, 07:11
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W_T_F
Vad är det som händer med ÖD? Fan, det är ju inte ens kul längre :/

jaa du.. *suckar djupt* ..färskingar!
2007-11-27, 07:49
Medlem
Evolution!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrKnark
finns en bok som hetter Naturligt hög av Phil O. Cybin där står det hur du tillverkar sömnmedel av dill så nånting borde den innehålla..
köp boken och testa..
http://www.oldeagle.se/index2.php

väntar på att höra tripprapport på detta

"dödsknarket dill"

Phil O Cybin???
Hahahahaha!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in