2010-10-05, 11:31
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Jag har nog fan heller aldrig sett en HFUtag i GBG.

Inte jag heller och jag har bott i Gbg i ett halvår nu.
2010-10-05, 11:59
Medlem
Har blivit mer och mer intresserad av street art. Vill göra sånna affisher som man klistrar upp. Var kan jag skriva ut sånna billigt och enkelt?
2010-10-05, 12:09
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugatir
Har blivit mer och mer intresserad av street art. Vill göra sånna affisher som man klistrar upp. Var kan jag skriva ut sånna billigt och enkelt?

Vilken randomskrivare som hellst eller tryckeri.
2010-10-05, 12:09
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Inte jag heller och jag har bott i Gbg i ett halvår nu.

Jasså du har övergätt hufudstaden Ska hålla ögonen öppna
2010-10-05, 13:07
Medlem
Owers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugatir
Det kallas wheatpaste, finns lite du kan läsa här: https://www.flashback.org/t706821
2010-10-05, 15:39
Medlem
joppe1980s avatar
Någon som har bra koll hur det ser ut i Eskilstuna tex vilka crew som är aktuella...rätt ny i stan vill gärna gå med..har viss erfarenhet från tåg. Rätt nice att dela en spliff innan man bombar något lok
svara gärna via Pm.
2010-10-05, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe1980
Någon som har bra koll hur det ser ut i Eskilstuna tex vilka crew som är aktuella...rätt ny i stan vill gärna gå med..har viss erfarenhet från tåg. Rätt nice att dela en spliff innan man bombar något lok
svara gärna via Pm.

Yo! Välkommen till stan. Här finns en bra scen med lirare som Cobr, Bazek, Fake, Ink, m.fl. Jag drar Kasr och du hade gärna fått gå med i TBH om du vill, men jag måste säga att din inställning till droger oroar mig. Inte bara jag som tycker så. Vi har en väldigt strikt policy i vårt crew angående såna grejer. Sorry. Vi kanske syns i yarden. Eller du kanske ser lite allt möjligt i yarden om du springer omkring där påverkad?
2010-10-05, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppe1980
svara gärna via Pm.

om ja inte e helt fel ute så e både TAM och FAU cruu från den staden
2010-10-05, 17:25
Medlem
mr.Karhus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twilfit
Yo! Välkommen till stan. Här finns en bra scen med lirare som Cobr, Bazek, Fake, Ink, m.fl. Jag drar Kasr och du hade gärna fått gå med i TBH om du vill, men jag måste säga att din inställning till droger oroar mig. Inte bara jag som tycker så. Vi har en väldigt strikt policy i vårt crew angående såna grejer. Sorry. Vi kanske syns i yarden. Eller du kanske ser lite allt möjligt i yarden om du springer omkring där påverkad?

Driver du med honom eller? Vad är TBH för nått? Aldrig sett...
2010-10-05, 17:58
Medlem
pappis avatar
jodå dom finns här. vill minnas att det fanns en del i linné för ett tag sen.
2010-10-05, 18:21
Medlem
Beeveels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Karhu
Driver du med honom eller? Vad är TBH för nått? Aldrig sett...

FAU är ju lätt störst här, TAM kommer oxå härifrån annars är det mycket äldre rävar som kör fames för det mesta som tex BK och PWC. sen finns det mindre crews som håller på och lär sig fortfarande som tex TRG, TBH, AWC, MLC, dock en hel del toys finns.
2010-10-05, 22:24
Medlem
goltuppens avatar
Bevisligen finns de andra som sett.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in