2010-09-12, 16:08
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Lek inte erfaren nu Mr.

Jag raddade för några inlägg sedan i princip alla pieces mellan Västerhaninge fram till Farsta Strand så du behöver inte berätta för mig vad som händer på linjen jag har målat på i 7 år.
2010-09-12, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Jag raddade för några inlägg sedan i princip alla pieces mellan Västerhaninge fram till Farsta Strand så du behöver inte berätta för mig vad som händer på linjen jag har målat på i 7 år.

Angående om det är hård bevakning eller inte, just nu på uff linjen pratar jag om. Sedan kan jag inte uttala mig om alla stationer, men jag vet att det är hårt just nu på vissa.

Sedan är ju verkligen typ varenda vägg mellan t centralen till älvsjö ren, förutom ett par som undgick den stora buffen.

Hur står det till på de andra linjerna då, folk?
2010-09-12, 17:37
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Angående om det är hård bevakning eller inte, just nu på uff linjen pratar jag om. Sedan kan jag inte uttala mig om alla stationer, men jag vet att det är hårt just nu på vissa.

Sedan är ju verkligen typ varenda vägg mellan t centralen till älvsjö ren, förutom ett par som undgick den stora buffen.

Hur står det till på de andra linjerna då, folk?

CSG håller layups som vanligt men det är självklart lätt att måla om man har hjärnan med sig.
Linjeväggar på Uffline går i princip att köra när som helst. CSG märker ut sig jävligt snabbt men jag har aldrig behövt springa och jag vet inte många som har behövt det heller. Insidor har några fått knas och torskat på eller blivit jagade men det är också alltid lugnt om man inte är igenkänd.
Utsidor är ännu lugnare än insidor men körs sällan. CSG håller ibland span på utvalda stationer och kvällstid kan dem vara rätt svåra att upptäcka om dem inte hänger på perrongen eller har bilen i närheten men det finns ingen anledning att bomba stationer på kvällen när det är dödslugnt på dagen.

Längre ner på linjen gäller samma sak förutom att CSG inte håller nybuffade väggar vilket dem ibland gör på Uffline.
Senast redigerad av Bäver_ 2010-09-12 kl. 17:40.
2010-09-12, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
CSG håller layups som vanligt men det är självklart lätt att måla om man har hjärnan med sig.
Linjeväggar på Uffline går i princip att köra när som helst. CSG märker ut sig jävligt snabbt men jag har aldrig behövt springa och jag vet inte många som har behövt det heller. Insidor har några fått knas och torskat på eller blivit jagade men det är också alltid lugnt om man inte är igenkänd.
Utsidor är ännu lugnare än insidor men körs sällan. CSG håller ibland span på utvalda stationer och kvällstid kan dem vara rätt svåra att upptäcka om dem inte hänger på perrongen eller har bilen i närheten men det finns ingen anledning att bomba stationer på kvällen när det är dödslugnt på dagen.

Längre ner på linjen gäller samma sak förutom att CSG inte håller nybuffade väggar vilket dem ibland gör på Uffline.

Skulle vilja säga att det är var en bra beskrivning, då är vi överens.

EDIT: och det är ganska hårt enligt mig om du jämför med andra linjer. Fast tycker vi stannar här, lika bra att inte namnge vart det är lugnt och mindre lugnt
Senast redigerad av Strand3n 2010-09-12 kl. 18:01.
2010-09-12, 23:06
Medlem
Ropeburns avatar
Citat:
bump

Älvsjö - Huddinge:

WOL WOL WOL WOL WOL WOL ARISE DGK WOL WOL WOL WOL HTE WOL WOL WOL WOL FHER WOL WOL WOL

ungefär...
2010-09-12, 23:28
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ropeburn
Älvsjö - Huddinge:

WOL WOL WOL WOL WOL WOL ARISE DGK WOL WOL WOL WOL HTE WOL WOL WOL WOL FHER WOL WOL WOL

ungefär...
Haha så sant, wol har utan tvekan mest uppe på s-line.
2010-09-12, 23:36
Medlem
Dysfunktions avatar
Citat:
nån som vet vilka som är med i WOL? Läste nånstans att nån surf är med?

aah dessa från början värmlandspöjker... neol skel atr huka deo(piller) cure och sick om jag har rätt?
2010-09-13, 00:17
Medlem
Ropeburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Haha så sant, wol har utan tvekan mest uppe på s-line.

Jo. Dock överdrev jag lite nu insåg jag. Men helt fel är det inte

Sugen på att gå en runda och fota mellan linjerna någon dag när det fortfarande är bra väder. Hur lång tid har man på sig (på ett ungefär) innan någon myndighetsperson ska komma och gnälla över att man är på spåret tror ni? (och då menar jag såklart att man inte springer från spåret så man inte syns så fort ett tåg kommer)

EDIT: Skitsamma, det märker jag i veckan om vädret tillåter...
Senast redigerad av Ropeburn 2010-09-13 kl. 00:28.
2010-09-13, 00:37
Medlem
Ja, wol är uppe bra mycket. Håller bra kvalite också med tanke på kvantiteten.
Vad sägs om de andra linjerna?
2010-09-13, 08:01
Medlem
De norra delarna av m-line pryds mest av PSE om jag minns rätt.
2010-09-13, 17:53
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
De norra delarna av m-line pryds mest av PSE om jag minns rätt.

HLC HTE
2010-09-13, 21:27
Medlem
Kottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysfunktion
aah dessa från början värmlandspöjker... neol skel atr huka deo(piller) cure och sick om jag har rätt?
-deo
-sick

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in