Citat:
Ursprungligen postat av Strand3n
Angående om det är hård bevakning eller inte, just nu på uff linjen pratar jag om. Sedan kan jag inte uttala mig om alla stationer, men jag vet att det är hårt just nu på vissa.
Sedan är ju verkligen typ varenda vägg mellan t centralen till älvsjö ren, förutom ett par som undgick den stora buffen.
Hur står det till på de andra linjerna då, folk?
CSG håller layups som vanligt men det är självklart lätt att måla om man har hjärnan med sig.
Linjeväggar på Uffline går i princip att köra när som helst. CSG märker ut sig jävligt snabbt men jag har aldrig behövt springa och jag vet inte många som har behövt det heller. Insidor har några fått knas och torskat på eller blivit jagade men det är också alltid lugnt om man inte är igenkänd.
Utsidor är ännu lugnare än insidor men körs sällan. CSG håller ibland span på utvalda stationer och kvällstid kan dem vara rätt svåra att upptäcka om dem inte hänger på perrongen eller har bilen i närheten men det finns ingen anledning att bomba stationer på kvällen när det är dödslugnt på dagen.
Längre ner på linjen gäller samma sak förutom att CSG inte håller nybuffade väggar vilket dem ibland gör på Uffline.