2010-09-06, 06:36
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgas
Det är väl Glue som står för det mesta av IB's senaste saker.
Står han för dom nya roller tagsen i Norrtull också? (bara undrar)
2010-09-06, 10:16
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Står han för dom nya roller tagsen i Norrtull också? (bara undrar)

Förmodligen. Han brukar köra norrut och längs E4:an.
2010-09-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Förmodligen. Han brukar köra norrut och längs E4:an.

Det känns som han kör lika mycket söderut.
2010-09-06, 22:48
Medlem
Någon som vet när Panik i Göteborg stänger imorgon (tisdag)? Och vart ungefär det ligger? Korsvägen va?
2010-09-06, 22:51
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desolate
Någon som vet när Panik i Göteborg stänger imorgon (tisdag)? Och vart ungefär det ligger? Korsvägen va?

Nä ingen aning men jag googla och hittade det här på deras hemsida som var första resultatet när jag sökte på "Panik i göteborg"

PANIK

Kommendörsgatan 33
414 64 Göteborg
Sverige

Sen är det väll en vanlig affär så dom stänger väll någon gång mellan 16 och 19 eller något.
2010-09-06, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
Nä ingen aning men jag googla och hittade det här på deras hemsida som var första resultatet när jag sökte på "Panik i göteborg"

PANIK

Kommendörsgatan 33
414 64 Göteborg
Sverige

Sen är det väll en vanlig affär så dom stänger väll någon gång mellan 16 och 19 eller något.
Okay, tackar!

Aha, för jag ska dra in till stan vid 16. Så är väl vid panik runt 16.30 isåfall. Får hoppas att det är öppet.

Någon som vet om Panik säljer squeezers eller någon annan form av pennor som är bra att ha när man är ute? Dra på fönster, stolpar, elskåp.. platta material helt enkelt!
2010-09-06, 23:39
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotton
IB har iallafall gjort en redig comeback, vem/vilka det är som börjat är jag inte säker på. Unik har ju iallafall lagt några 2010-raketer!

Unik och Tea började, sen började Drone köra med dom och efter det kom Glue och nån mer har jag för mig.
2010-09-06, 23:40
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Okay, tackar!

Aha, för jag ska dra in till stan vid 16. Så är väl vid panik runt 16.30 isåfall. Får hoppas att det är öppet.

Någon som vet om Panik säljer squeezers eller någon annan form av pennor som är bra att ha när man är ute? Dra på fönster, stolpar, elskåp.. platta material helt enkelt!

En graffiti affär borde väll rimligen ha det jo

Och sen när är en stolpe platt?
2010-09-06, 23:57
Medlem
Citat:
En graffiti affär borde väll rimligen ha det jo

Och sen när är en stolpe platt?
Min polare påstår att dom inte säljer squeezers i Göteborg. Det är främst en squeezer jag vill ha. Men någon form av penna, med 0.5-1cm udd och bra ink fungerar bra.

Själva materialet är ju platt. Att måla på en tegelvägg, där materialet är knottrigt är obekvämt och irriterande. Tänker bara måla på släta / platta ytor som de jag tidigare nämnde.
2010-09-07, 00:02
Medlem
Citat:
Min polare påstår att dom inte säljer squeezers i Göteborg. Det är främst en squeezer jag vill ha. Men någon form av penna, med 0.5-1cm udd och bra ink fungerar bra.

Själva materialet är ju platt. Att måla på en tegelvägg, där materialet är knottrigt är obekvämt och irriterande. Tänker bara måla på släta / platta ytor som de jag tidigare nämnde.

Gå till märnsta bokhandel eller något i den stilen, där lär de ha någon sorts marker i den stilen du söker. Annars , var lite uppfinnig, köp en bingopenna, tömm den och fyll på med ink
Skulle som du säger, skippa att köra med marker på tegelväggar...
2010-09-07, 00:04
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:

Tja, gå och kolla annars kan du beställa från Highlights eller något

http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&sida=1
2010-09-07, 00:08
Medlem
Citat:
Tja, gå och kolla annars kan du beställa från Highlights eller något

http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=u12&search_brand=&sida =3&sida=1

Beställer han ifrån Hl är det lika bra att köpa in flertalet olika markers då jag är ganska säker på att han inte kommer hitta den " rätta" direkt

Att de inte skulle sälja markers i Gbg låter enl mig helt orimligt... Alla kan inte köra med can i gbg ...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in