2010-07-05, 21:19
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Har precis som dig att mina föräldrar kollar upp alla mina transaktioner, vilket jag har bestämmt själv och tycker att det är smidigare i och med det att jag fortfarande bor hemma. Så går det att beställa via HL så att man får ett postpaket som man löser ut där, mot betalning direkt till kassörskan? Eller finns det någon butik som det går att göra såhär hos?

Be någon vän betala som har internetbank
2010-07-05, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Be någon vän betala som har internetbank

Detta skulle ju vara ett ypperligt förslag. Men jag vill verkligen att INGEN skall veta om att det är jag som målar, inte ens mina närmaste vänner, detta av säkerhetsrisk självklart då jag inte litar på någon. Kalla mig paranoid osv. men så tänker jag ha det.

Mvh. t0rsken
2010-07-05, 22:05
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Detta skulle ju vara ett ypperligt förslag. Men jag vill verkligen att INGEN skall veta om att det är jag som målar, inte ens mina närmaste vänner, detta av säkerhetsrisk självklart då jag inte litar på någon. Kalla mig paranoid osv. men så tänker jag ha det.

Mvh. t0rsken

Jag förstår, det är en sund inställning. Jag tror att de flesta affärer inte kör med postförskott när det gäller sprejfärg, men det är ju värt att kolla upp.
2010-07-05, 22:59
Medlem
Fizzbitchs avatar
Citat:

Mvh. t0rsken

Det enda alternativet för dig verkar vara att köpa i butik. Antingen drar du till highlights i stockholm eller så går du till rusta eller biltema m.fl.

edit. Kör inte highlights med plusgiro? Dvs att du sätter in pengar på ett konto. Detta kan du göra anonymt från ditt lokala bankkontor.
2010-07-05, 23:23
Medlem
alaskapollocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzbitch
Det enda alternativet för dig verkar vara att köpa i butik. Antingen drar du till highlights i stockholm eller så går du till rusta eller biltema m.fl.

edit. Kör inte highlights med plusgiro? Dvs att du sätter in pengar på ett konto. Detta kan du göra anonymt från ditt lokala bankkontor.

jo det är ju sant faktiskt! så brukade jag göra förut. post/bankkontor
2010-07-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alaskapolloc
Då var du inne i dimman

Haha ah måste varit så. De jag såg mest var PLC, DLR och något som såg ut som några ungar skrivit som löd: texg (något sånt). Sen ganska lite tsd dårå.
2010-07-06, 01:16
Medlem
saprofyt.s avatar
Det jag såg mest där var TSD, DLR, DSY, PLC och Elks gubbar. Har säkert glömt någon/några.
2010-07-06, 01:29
Medlem
Ere nån prestige-grej att bomba festivaler, eller e det bombing i allmänhet. Förklara för en gammal man Mycket snack här så jag undrar. Lär ju vara större knasrisk iom. vakter o dyl.
2010-07-06, 05:40
Medlem
pappis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lira
dom 2 grabbarna var kanske 25 år eller äldre såg iaf inte ut att vara över 30, och om TS är äldre så dillade dom bara antagligen.

nää åldern stämmer nog men kan inte minnas mig att nån av ts skulle dit vad jag hörde, men det var säkert rätt gubbar!
2010-07-06, 08:11
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappi
va bra att du sätter reglerna för oss andra, bara så du vet så är inte redline graffitivärldens centrum.

Struntprat! Det är klart att bloodline är universums mittpunkt. Du borde inte röka sånadärna starka grejer.
2010-07-06, 09:58
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:

Mvh. t0rsken

ett tips då, använd handskar. jag har inte målat så länge eller så ofta (pga pengar) men alla jag kände fattade nästan direkt när jag kom gående med en massa färg på händerna som var samma färg som "den där målningen" och jag kan ju inte ljuga särskilt bra så alla fattade även om jag blå nekade.
2010-07-06, 13:02
Medlem
varstingdildos avatar
Vet om en skitgammal Saintsmålning, skulle kunna fota och lägga upp i PIC-tråden så får ni avgöra om den är legit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in