2010-04-08, 14:45
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KampDamp
Brukar kunna hända om man skakar burken för lite. Just kromen skakar du extra mkt.

jag tror inte att det var det, för jag testade inatt och då skakade jag som fan, och det såg lika dant ut, men sedan tog jag ett par steg tillbaka och då såg det rätt ut, var helt enkelt ljuset som reflekterade färgen konstigt :P
2010-04-08, 16:13
Medlem
tjockbocks avatar
Citat:
Brukar kunna hända om man skakar burken för lite. Just kromen skakar du extra mkt.

Alltså jag kollar på min chrome för tillfället den känns lite annorlunda när man skakar den
2010-04-08, 16:57
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockbock
Alltså jag kollar på min chrome för tillfället den känns lite annorlunda när man skakar den

annorlunda? hurdå? :P
2010-04-08, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av killkill
ungen e väl hmm kanske 13år nu , har han inte en dotter me ? har för mig att han har gjort nått liknade tidigare.. men vem vet UT O KLOTTRA ME ER DET E VÅR

Tack så hemskt mycket
jo han har en dotter, 10000% säker på det!
Du har inte någon aning om vad han heter?
2010-04-08, 22:39
Medlem
Citat:

Känns lite tjockare och "stummare" än de andra burkarna?
2010-04-08, 23:52
Medlem
tjockbocks avatar
Citat:
Känns lite tjockare och "stummare" än de andra burkarna?

Asso vettifan känns mycket dovare när man skakar den liksom som om man skakar nåt geggigt medans mina ironlacks känns lite mer blaskiga lite mer som om man skakar vatten. Alltså inte mycket skillnad men skulle anta att Chromen är som inket att skiten lägger sig i bottnen och bara väntar på att få komma upp. Medans "vanligt" ink bara blaskar runder.

Blev jävligt flummigt skrivet man hoppas ni fattar vad jag menar
2010-04-09, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Någon som hört något om OCF eller SHR?
Har båda lagt ner sitt graffande?

http://ocf.leadhoster.com/

Edit; Oj, såg inte att någon postat den 2 eller 3 sidor bak. Ledsen.
Senast redigerad av iamugly 2010-04-09 kl. 03:06.
2010-04-09, 03:05
Medlem
Citat:
Asso vettifan känns mycket dovare när man skakar den liksom som om man skakar nåt geggigt medans mina ironlacks känns lite mer blaskiga lite mer som om man skakar vatten. Alltså inte mycket skillnad men skulle anta att Chromen är som inket att skiten lägger sig i bottnen och bara väntar på att få komma upp. Medans "vanligt" ink bara blaskar runder.

Blev jävligt flummigt skrivet man hoppas ni fattar vad jag menar

Prövat att skaka den som ett sär? Tar nog längre tid att skaka den pga bristen på mixerkulor.
Har du provat att använda den, prov sprayat någonstans?
2010-04-11, 03:12
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
http://ocf.leadhoster.com/

Edit; Oj, såg inte att någon postat den 2 eller 3 sidor bak. Ledsen.

Tack för länken
2010-04-12, 15:33
Medlem
WhoFortyTwos avatar
jo jag målade en vägg för ett par dagar sedan, gick förbi dagen efter och då var det som det skulle, men när jag gick förbi idag så hade färgen typ flutit ut eller något såg jätte konstigt ut.

någon som vet vad som hände?

*använde montana black
2010-04-12, 17:54
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoFortyTwo
jo jag målade en vägg för ett par dagar sedan, gick förbi dagen efter och då var det som det skulle, men när jag gick förbi idag så hade färgen typ flutit ut eller något såg jätte konstigt ut.

någon som vet vad som hände?

*använde montana black

Det kan ha varit blött och jag gissar på det kan rinna då, eller så har du bara väldigt dålig can control.
2010-04-12, 18:00
Medlem
AUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan4
Det kan ha varit blött och jag gissar på det kan rinna då, eller så har du bara väldigt dålig can control.

Du tror inte det hade synts första dagen han gick förbi?

Rinn och resultat utav dålig "can control" syns betydligt tidigare än efter några dagar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in