2008-01-04, 04:38
Medlem
Vad är det absolut första en nybörjare ska göra för att jobba sig uppåt?
2008-01-04, 05:12
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coone
hitta insperation och
skissa skissa skissa skissa skissa skissa skissa skissa..

penna, sudd och papper är det enda du behöver de första 4-5 mån
2008-01-04, 10:43
Medlem
whmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coone

Dom fletsa tycker att man ska skissa. Jag tycker dock att du ska lämna allt vad fatcaps heter hemma och bege dig till ett lungt fame / laglig vägg och öva. Akta dig dock för vad du målar över i ett fame, på den lagliga väggen spelar det ingen roll.
2008-01-04, 15:12
Medlem
BobbyChengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whmr
Dom fletsa tycker att man ska skissa. Jag tycker dock att du ska lämna allt vad fatcaps heter hemma och bege dig till ett lungt fame / laglig vägg och öva. Akta dig dock för vad du målar över i ett fame, på den lagliga väggen spelar det ingen roll.

förmodligen rätt bra att börja med att skissa så man har lite idéer innan man ger sig ut.. annars kanske man står där och inte redigt vet vad man ska hitta på. men det är sant som du säger. man måste nog lära sig cancontrol innan man ger sig ut i vida världen
2008-01-04, 15:37
Medlem
whmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyChenger
förmodligen rätt bra att börja med att skissa så man har lite idéer innan man ger sig ut.. annars kanske man står där och inte redigt vet vad man ska hitta på. men det är sant som du säger. man måste nog lära sig cancontrol innan man ger sig ut i vida världen

Självklart är skissandet en stor del, det trodde jag var införstått. Det jag "gick emot" var att papper och penna var det enda man behövde dom 4-5 första månaderna.
2008-01-04, 15:50
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Skissa inte ihjäl dig för då kommer du tillslut rita saker du aldrig kan lägga.
Vafan, gör det du tycker är kul och kör hårt så kommer det tids nog.
2008-01-04, 15:58
Medlem
eroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Skissa inte ihjäl dig för då kommer du tillslut rita saker du aldrig kan lägga.
Vafan, gör det du tycker är kul och kör hårt så kommer det tids nog.
Mitt problem nu känns det som :P
2008-01-04, 21:18
Bannlyst
Jag har ett problem.Visserligen är det inte så stort men tillräkligt
jag köpte en grog squeezer penna igår och jag är helt värdelös med att skriva med den När jag skriver med den så rinner det hur mycket som helst även om jag inte trycker hårt. snälla hjälp lite onödigt att lägga 80 spänn på en penna man inte kan använda
2008-01-04, 21:22
Medlem
albostyles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devox_19
jag köpte en grog squeezer penna igår och jag är helt värdelös med att skriva med den När jag skriver med den så rinner det hur mycket som helst även om jag inte trycker hårt. snälla hjälp lite onödigt att lägga 80 spänn på en penna man inte kan använda

Dra något "tätare" tyg över udden för att hindra flödet. Sen att köpa en squeezer utan att kunna hantera en kladdig penna är ju inte så smart!
2008-01-04, 21:41
Bannlyst
Zink på väg till sälen och i sälen!

När jag var på väg till sälen med några polare stande vi för att äta på e restaurang. och när jag skulle gå på toa så stirrar jag rakt på en zink tag vid den första öppna dörren och det va cirka 20 st sammanlagt i hela rummet skumt han är verkligen aktiv i gbg men där på väg till sälen
2008-01-04, 22:17
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainTank
Nån som vet vad HBA står för? Har funderat på det rätt länge nu...

Have Bad Attitude.
2008-01-04, 22:40
Medlem
art_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av devox_19
Squeezers är jävligt svåra att hantera om man inte är van med dem eller har skillsen, men träna så mycket du kan - sen en annan grej som man oftast gör fel i början är att man alltid gör sina tags för små vilket gör att det blir fult... ju större desto bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in