2009-04-15, 20:22
Medlem
Theezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Vad är detta "JU" ? Ett crew eller en writer?

Skit-tags btw. T-upsen är väl okey.

Skulle vilka veta samma sak..

Sett en hel del tags och några t-ups av JU runt omkring i Majorna Göteborg.
2009-04-15, 21:48
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Någon som vet något om killcrew?

Sett en del i vasastan senaste dagarna. Nytt crew?
har för mig att de bildades tidigt 07 .. men vissa säger att de är gamla rävar från 90 talet men d ehar jag svårt att tro..
2009-04-15, 23:44
Medlem
Tänkte kolla vad ni som målat era skor använder för att skydda målningen med sen? Vanlig klarlack? Fixativ?

Känner mej dum som frågar, men kan inte komma på nåt bättre just nu..
2009-04-15, 23:48
Medlem
GzGurrzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Tänkte kolla vad ni som målat era skor använder för att skydda målningen med sen? Vanlig klarlack? Fixativ?

Känner mej dum som frågar, men kan inte komma på nåt bättre just nu..

Jag målade med montana gold på mina gamla vans, la typ 2 lager och 1 lager klarlack. men färgen sprack ändå. Lite ot nu men ändå, kollade på rent hus nyss.Och när dom ska rengöra toan så säger "berättarrösten" Eftersom toaletten har blivigt spreyad med graffiti av några ligister måsta blablabla. Vilken jävla lallare!
2009-04-16, 00:11
Medlem
smaksaks avatar
Aa har sett en hel del av kill på sistonde. Bra med lite nya stadstags som kommer upp.
2009-04-16, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GzGurrz
Jag målade med montana gold på mina gamla vans, la typ 2 lager och 1 lager klarlack. men färgen sprack ändå. Lite ot nu men ändå, kollade på rent hus nyss.Och när dom ska rengöra toan så säger "berättarrösten" Eftersom toaletten har blivigt spreyad med graffiti av några ligister måsta blablabla. Vilken jävla lallare!

Hahaha, fett kul!

well, är rädd för att dom ska spricka om man kör med sprayklarlack.. men eftersom ja e lackerare får ja ju tag på riktiga saker, så ja funtar på det istället? ska testa fan, bara köra i airbrushen o börja leka..
2009-04-16, 00:28
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiC_110"
Hahaha, fett kul!

well, är rädd för att dom ska spricka om man kör med sprayklarlack.. men eftersom ja e lackerare får ja ju tag på riktiga saker, så ja funtar på det istället? ska testa fan, bara köra i airbrushen o börja leka..

Antar att det beror på vad för kicks du ska måla, och var på dem. Risken med att färgen spricker förminskas ju rejält om du målar på sidan av skorna. Att måla ett par vans som någon gjorde kan jag tänka mig går dåligt i och med att vansen (i alla fall den modell jag tnäker på när ajg hör vans) i princip är platta och inte har några sidor att måla på, och då måste man måla uppepå skon där den böjs= färgen spricker när man går. Om man i stället tar ett par sjyssta sneakers och målar på sidan så borde ju klarlack räcka som skydd. Men är du lackerare, så använd självklart det bästa! Sedan gäller det ju att använda skorna hyffsat också, kanske inte lira fotboll med dom direkt.
2009-04-16, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Antar att det beror på vad för kicks du ska måla, och var på dem. Risken med att färgen spricker förminskas ju rejält om du målar på sidan av skorna. Att måla ett par vans som någon gjorde kan jag tänka mig går dåligt i och med att vansen (i alla fall den modell jag tnäker på när ajg hör vans) i princip är platta och inte har några sidor att måla på, och då måste man måla uppepå skon där den böjs= färgen spricker när man går. Om man i stället tar ett par sjyssta sneakers och målar på sidan så borde ju klarlack räcka som skydd. Men är du lackerare, så använd självklart det bästa! Sedan gäller det ju att använda skorna hyffsat också, kanske inte lira fotboll med dom direkt.

Jag är van sneakersanvändare och vårdar min vita fina pjucks väl, dessutom lackerare.. så ja känner att det borde funka! (förövrigt ända gången ja kunnat använda den smileyn..)

Ska testa lite tänkte jag, så ja återkommer med resultatet om det blir bra!
2009-04-16, 03:26
Medlem
telepatis avatar
Jaså, så pass gammalt?

Jo de verkar ju ligga i en del på bombingfronten! Vilka är med, kan inte minnas att jag sett någon specifik tag brevid?
2009-04-16, 07:13
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati
Någon som vet något om killcrew?

Sett en del i vasastan senaste dagarna. Nytt crew?

Satt en hyfsat stor KILL i hagsätra nyligen inget mästerverk.
chrome och svart, mer kvantitet än kvalite, buffades också nyligen..
2009-04-16, 10:32
Medlem
roppans avatar
KILL huserar i Västerort har jag hört, spånga-trakterna. Kommer, eller kom iaf för en månad eller två sedan, massa bombs från nämnda herrar(+tjej sägs det), men nu har det lugnat ner sig.
2009-04-16, 10:39
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Elaks tags säger väl en hel del om crewet..

Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
hur då menar du?

Bump, lol. Jag vill se svaret på det här.

Kejvs, är det beef? Vad sysslar ni med egentligen? Polare ena dagen, bittra fiender nästa.
Senast redigerad av roppan 2009-04-16 kl. 10:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in