2009-02-14, 01:13
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hesten303
Stor intervju med honom i UP30 - 2005

Han ändrade visst sig
2009-02-14, 12:27
Medlem
Paperkorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teknosolv
Är inget speciellt med åka koppling på gamla vagnarna, men visst kan jag filma Funderar om man ska köra lite på taket också samt kanske testa en kort station på ny vagn. Har aldrig gjort på ny vagn.

Du kan ju testa. Men pendeltåg då?
2009-02-14, 22:57
Medlem
OBEY gripen!

läste häromdagen att Shephard Fairey, mannen bakom obey & Andre the giant stickerserna har åkt fast. riskerar 3 års fängelse enligt polisen i Boston. Vore ju mycket synd om den grabben torskade så hårt så att han skulle överge allt sitt olagliga affischerande..
2009-02-14, 23:09
Medlem
Sweeper80s avatar
Nej, det är bra om brottslingar straffas som brottslingar bör. Snygg start förresten, vad är diskussionen?
2009-02-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argone
Grattis på(?) ditt första inlägg där du skvallrar utan någon som helst källa att backa upp det med.

Blir en tummen upp för det, !
det kan jag bjuda på! jag anser inte att det är speciellt mycket skvaller, då jag läste det i min morgontidning för någon vecka sedan. kan kolla om dom har den artikeln på deras hemsida om du vill ha källhänvisning

edit: artikeln fanns inte på deras hemsida, bara i "papperstidningen". men jag googlade lite och hittade samma nyhet på flera andra hemsidor, bland annat påhttp://www.3news.co.nz/Obama-Obey-Andre-the-Giant-artist-arrested-for-tagging/tabid/418/articleID/90180/cat/55/Default.aspx
Senast redigerad av mimmosson 2009-02-14 kl. 23:23.
2009-02-17, 10:42
Medlem
cuzzys avatar
Hej!
Jag har tänkt att sätta upp en massa affischer med olika budskap på men jag är ny på streetart delen.
Är det något slags pappar man gör affischen utav eller är det något annat? Jag har förstått att man kan fästa dom med tapetklister men sen är det nytt för mig.
Finns det någon vänlig FB själ som vill förklara lite hur allt går till?

MVH Cuzzy
2009-02-17, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuzzy
Hej!
Jag har tänkt att sätta upp en massa affischer med olika budskap på men jag är ny på streetart delen.
Är det något slags pappar man gör affischen utav eller är det något annat? Jag har förstått att man kan fästa dom med tapetklister men sen är det nytt för mig.
Finns det någon vänlig FB själ som vill förklara lite hur allt går till?

MVH Cuzzy

verkar som du e ny på forum delen oxå.. vi har en tråd om allt va streetart heter, sök lite
2009-02-17, 12:35
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
verkar som du e ny på forum delen oxå.. vi har en tråd om allt va streetart heter, sök lite
och så står det "Alster" på tråden alltså ska man visa upp dom sakerna man gjort.

Cuzzy: nästan allt papper funkar, om inte allt. det du måste tänka på är att det inte ska vara för tjockt. vanligt A4 papper som man har i skrivarn funkar helt perfa. ifall du vill göra egna motiv på lite större papper så finns det rullar på Clas Ohlson. Tror att måttet är 30meterx40cm

klister kan du göra på många olika sätt. det lättaste är att göra eget med vetemjöl och vatten. sök på "wheatpaste recipe" på google så hittar du!

2009-02-17, 18:58
Medlem
cuzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
och så står det "Alster" på tråden alltså ska man visa upp dom sakerna man gjort.

Cuzzy: nästan allt papper funkar, om inte allt. det du måste tänka på är att det inte ska vara för tjockt. vanligt A4 papper som man har i skrivarn funkar helt perfa. ifall du vill göra egna motiv på lite större papper så finns det rullar på Clas Ohlson. Tror att måttet är 30meterx40cm

klister kan du göra på många olika sätt. det lättaste är att göra eget med vetemjöl och vatten. sök på "wheatpaste recipe" på google så hittar du!

Okej tack så mycket för alla tips Faixer!
2009-02-17, 19:06
Medlem
faixers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cuzzy
Okej tack så mycket för alla tips Faixer!
det är cool!
2009-02-17, 19:53
Medlem
crewmatess avatar
Sveriges mest hatade crew? Motivering tack
2009-02-17, 20:25
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crewmates
Sveriges mest hatade crew? Motivering tack
Skulle gissa på hba efter mini blue line kings filmen, och bara ett allmänt hat mot dom, antagligen för att dom gör det alla andra vill göra..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in