2009-01-29, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Montana hardcore har högt tryck, fungerar bra. Men jag skulle råda dig att köpa belton molotow, helt klart den bästa burken enligt mig och de fungerar bra även fast det är lite minusgrader ute. Jag gillar att använda nyc fatcap på beton, men vilka caps man gillar är en smaksak.

NYC är absolut en favorit. Nackdelen är att den kan vara jäävligt äcklig att andvända i kyla då den typ sätter sig fast i fingret och allt blir bara kladdigt. Min upplevelse med NYC i kyla..

Mycket skönare att andvända en varm sommardag
2009-01-29, 22:46
Medlem
spelamangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lately
nån som vet vilka medlemmar det är med i GFC förutom Nove? (sthlm).

Veck var med på 90-talet. (Veck UH)
2009-01-30, 10:09
Bannlyst
Var inte Nille med åxå? (Nille CSG)
Äsch, jag kanske blandar ihop det med någon
2009-01-30, 16:38
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Det stämmer , men jag förstår inte problemet med att Outa villken "tag" som dött ? .

***** is no more , Vila i frid

Kanske för folk som inte vet inte heller behöver veta..
Det man vet det vet man resten är äääähm,.
2009-01-30, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
aah fan, de flesta som var med i Fags gick ju över till Ocf har jag för mig :P tror de är friendly fire 2 där han drar lite med Fags / gör tags .

du svarar på din egen fråga nämen hade varit kul om man kunde få exakta members.
2009-01-30, 20:20
Medlem
foshiznits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lately
du svarar på din egen fråga nämen hade varit kul om man kunde få exakta members.
hahah aah Xd , men vill också veta vilka som var med mer än Kosr, hört att Zink var med innan han gick med i F.ups?
2009-01-30, 22:48
Medlem
spelamangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Var inte Nille med åxå? (Nille CSG)
Äsch, jag kanske blandar ihop det med någon

Förmodligen gör du det...
Men få inte panik för den sakens skull... Du kommer nog på vilka han hängde med, innan du blir helt rabiat.
Senast redigerad av spelamanga 2009-01-30 kl. 22:53.
2009-01-31, 03:16
Medlem
MACBiWs avatar
Har en fråga, har inte gjort nån spec peace på plank eller fame, men när man rollar? det står på alla färger typ att det tar över 24 timmar och torka? går det och köra på efter en timme kanske eller vad?
2009-01-31, 05:42
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACBiW
Har en fråga, har inte gjort nån spec peace på plank eller fame, men när man rollar? det står på alla färger typ att det tar över 24 timmar och torka? går det och köra på efter en timme kanske eller vad?
såfort den är någorlunda torr, så att färgen har något att fästa på kan du köra.
2009-01-31, 09:11
Bannlyst
Tiden anvisad gäller tidsintervallen du bör vänta för att vara helt säker att det går bra att slänga på andra lager med väggfärg, med burkar klarar du dig utan att sitta och meditera ett dygn.
2009-01-31, 10:22
Bannlyst
Vem av dom?
Västerorts vägar är outgrundliga, likaså övergången mellan olika gäng. Med risk för dublett bör man kanske nämna M**t, T**e, T**s och K**a, men sen då?
2009-01-31, 11:45
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MACBiW
Det går finnemang att göra så. Kom bara ihåg att lägga grundfärg vit så behöver du inte muttra över att färgerna inte är totalt skalenliga.
Parkråtta, jo det är sant, tänkte inte på att Sabotaz har en tendens att slakta munstycken

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in