Det är så att jag körde lite med min marker på fyllan igår och till min förvåning så var min jacka nerfärgad i ink. Jag har tydligen tappat korken nånstans. Och nu står min marker här framför mig och jag tycker väldigt synd om den eftersom den ser ut att lida plus att jag inte kan ha den i fickan. Så finns det nånting som kan ersätta korken? man kanske kan köpa en kork? jag vet inte och därför behöver jag er hjälp , vad ska jag göra i min sitaution.
Det är så att jag körde lite med min marker på fyllan igår och till min förvåning så var min jacka nerfärgad i ink. Jag har tydligen tappat korken nånstans. Och nu står min marker här framför mig och jag tycker väldigt synd om den eftersom den ser ut att lida plus att jag inte kan ha den i fickan. Så finns det nånting som kan ersätta korken? man kanske kan köpa en kork? jag vet inte och därför behöver jag er hjälp , vad ska jag göra i min sitaution.
Såga av halsen från en mjukplast petflaska, ungefär lika lång som korken var, lite längre. Värm plasten med en värmepistol, trä över pennan (utan udden på plats) och vänta tills den svalnat. Där har du din kork.
Ni som bor i Stockholm & rör er i västerort har väl knappast missat dom nya stjärnskotten ENC?
Killarna verkar föra krig mot stora personligheter som Cheese, Ridler mfl!
T.ex. vid Brommaplan där Cheese hade kört en skön färgpiece precis vid t-banan varvid ENC kommer & kör en ful jävla throw-up rakt över!
På samma linje mot stan kan man se hur samma ENC har spittat bland annat både RGE och LÄD10(?).
Vad är det som har hänt egentligen???
Vad håller dessa snorungar på med?
Tror dom att dom kommer att gå vinnande ur den här striden?
Vad är upptappningen till detta jidder??
Någon som kan förklara för mig vad som ligger bakom att några snorungar helt plötsligt börjar fightas med några av områdets största?
Är det inte Ridler som är den anonyma målaren i 165 hässelby filmen ?
Okok, inte sett Mis på ett tag så tänkte att det var någon toy som bajtar, men när jag såg ett antal målningar idag blev jag fundersam.
jag tänkte mig inte direkt något namn, hehe.
Har Bgs alltid kört bgs?
Ja, i stort sett! Hade några andra "nicks" också men höll sig inte länge med dem...