2008-10-02, 04:25
Medlem
racks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Det beror på, vissa lines ska ju vara typ 2-4 cm, andra ska vara 0.5 - 1.5 cm, beror på helt enkelt vart på skissen vi snackar om.
Sen tänkte jag fråga en sak.
Är det bajt ifall man te.x tar en figur från en annan målare, saken är att den figuren är redan känd från tv och så?
EDIT:

Och man kan ju garanterat säga att målningen med just den figuren är borta då den befann sig på en laglig vägg..?

//M

För sista gången , Din tjocklek på lines har inte med caps att göra , träna din cancontrol så ska du se att du kan få lika skinny med en level3 cap som en level1 cap! Köp caps , pröva själv, träna tränäa träna träna! Jag lovar att du inte kommer bli bättre av att fråga här på FB. Tips att träna dig med är level3! Den capen målar jag 3-4tim produktioner med , likaväl som till en 20min chromare!

Och angående (bite) frågan, så är det inte bite om vi säger att du tex ska måla kalle anka och en annan writer har gjort det. Är det en egen designad character så ja , då är det bite.
lycka till!
2008-10-02, 11:12
Medlem
Flöds avatar
Kanske det har varit uppe men vilka är med i norrlands guld?
är det någon som drar "jätte"?
2008-10-02, 17:32
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flöd
Kanske det har varit uppe men vilka är med i norrlands guld?
är det någon som drar "jätte"?
Sear, Dne, Ikaross, Ribe, Skil och Asma är några utav dem i alla fall. Känner inte till någon vid namn "jätte".
2008-10-02, 17:47
Medlem
Mr.CroMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rack
För sista gången , Din tjocklek på lines har inte med caps att göra , träna din cancontrol så ska du se att du kan få lika skinny med en level3 cap som en level1 cap! Köp caps , pröva själv, träna tränäa träna träna! Jag lovar att du inte kommer bli bättre av att fråga här på FB. Tips att träna dig med är level3! Den capen målar jag 3-4tim produktioner med , likaväl som till en 20min chromare!

Och angående (bite) frågan, så är det inte bite om vi säger att du tex ska måla kalle anka och en annan writer har gjort det. Är det en egen designad character så ja , då är det bite.
lycka till!

Vi snackar snurresprätt, en målare har gjort den, utomlands, och jag är en aning säker på att den verkligen inte finns kvar då det är en laglig vägg...
2008-10-02, 18:53
Medlem
grekkoz1s avatar
Finns ju Jet, så du kanske hörde fel?
2008-10-02, 20:49
Medlem
knasis.ones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Vi snackar snurresprätt, en målare har gjort den, utomlands, och jag är en aning säker på att den verkligen inte finns kvar då det är en laglig vägg...

Kör på bara, gör din snurresprätt du..
2008-10-02, 21:41
Medlem
187 e ju även anropskoden för mord i USA
2008-10-02, 23:23
Medlem
hesten303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsaft
Någon som kan berätta med om DAZE? Kom en ny målning här i veckan.
K K K K K-LINE!
2008-10-03, 00:22
Medlem
jve_lies avatar
har 1&2 varit i norrköping på sistone, deras tags är isåfall piss fulla och jag vill spy på dem. jag gissar på att nog tönt bajtar...

någon som har bild på en tag av de så jag kan jämnföra
2008-10-03, 00:34
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jve_lie
har 1&2 varit i norrköping på sistone, deras tags är isåfall piss fulla och jag vill spy på dem. jag gissar på att nog tönt bajtar...

någon som har bild på en tag av de så jag kan jämnföra
De är ju inte så att alla deras tags ser likadana ut. Och ja vissa utav deras tags är helt brutalt fucked up så det inte är sant.
2008-10-03, 01:04
Medlem
Flöds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Finns ju Jet, så du kanske hörde fel?
jag gjorde nog det...
Iaf, tack för dekorationen jet!
2008-10-03, 01:25
Medlem
latsomfans avatar
http://sp5.fotologs.net/photo/37/8/58/lkpggraffiti/1216108222108_f.jpg