2008-09-07, 15:28
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Satt just och kollade gamla gbgraff updates, nu från 06.
Jag stötte på den här, och undrade vem fan som gjort den?
Det kan omöjlit vara Rambo från Tsd, med tanke på att han har signat Lups och yo Ollio. Det känns inte som om det är samma Rambo, och det känns ganska konstigt att skriva Rambo i göteborg om det fanns en Rambo i göteborg för två år sedan? Jag blev förvirrad som bara den

http://photos1.blogger.com/blogger/8018/2113/1600/aa%20(15).0.jpg
kan inte säga dig det men jävlar vad snyggt soft cc
2008-09-07, 18:42
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
Eh kan du inte svara på det själv?

Jo, det skulle jag väl kunna men varför missa chansen att få skratta sig harmynt åt någon självutnämnd besserwisser, som sin golvana trogen börjar gagga om medlemmar som inte finns och kopplar ihop tags med helt fel personer? Det räcker med att läsa ett par trådar här för att inse att det är jävligt gott om tomtar, mytomaner och golare här. Lyckas jag inte få modsen att göra något åt saken, kan jag lika gärna ha lite kul åt småkillarna och deras kärringskvaller.
2008-09-07, 19:43
Medlem
AXLETTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Jo, det skulle jag väl kunna men varför missa chansen att få skratta sig harmynt åt någon självutnämnd besserwisser, som sin golvana trogen börjar gagga om medlemmar som inte finns och kopplar ihop tags med helt fel personer?

Då förstar jag det hela och jag håller helt med dig.
2008-09-07, 20:26
Medlem
CosMoes avatar
Tjena , har bara en liten snabb undran över ABR med Flun och gänget.
Vad står ABR för? tycker jag ser dem överallt, till och med så hittade jag dem på en buss-insida uppe i örnsköldsvik i sommras. om Öviks kommun har köpt bussen och den satt kvar sen dess vet jag inte mn , dock. så?
2008-09-07, 20:33
Medlem
pappis avatar
Citat:
Det kan omöjlit vara Rambo från Tsd, med tanke på att han har signat Lups och yo Ollio. Det känns inte som om det är samma Rambo, och det känns ganska konstigt att skriva Rambo i göteborg om det fanns en Rambo i göteborg för två år sedan? Jag blev förvirrad som bara den

finns ju inte så jättemånga i Lups , uteslutningsmetoden säger att det inte är Ollio, vilket gör det ännu lättare att lista ut
2008-09-07, 21:38
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosMoe
Tjena , har bara en liten snabb undran över ABR med Flun och gänget.
Vad står ABR för? tycker jag ser dem överallt, till och med så hittade jag dem på en buss-insida uppe i örnsköldsvik i sommras. om Öviks kommun har köpt bussen och den satt kvar sen dess vet jag inte mn , dock. så?

ABRI är en person som klottrar.
2008-09-07, 23:06
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:

Det är inte Rambo ifrån Tsd iaf.
Sen har jag ingen koll på Ems.
2008-09-07, 23:17
Medlem
fittlampas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Det är inte Rambo ifrån Tsd iaf.
Sen har jag ingen koll på Ems.

precis!
2008-09-08, 01:48
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Jo, det skulle jag väl kunna men varför missa chansen att få skratta sig harmynt åt någon självutnämnd besserwisser, som sin golvana trogen börjar gagga om medlemmar som inte finns och kopplar ihop tags med helt fel personer? Det räcker med att läsa ett par trådar här för att inse att det är jävligt gott om tomtar, mytomaner och golare här. Lyckas jag inte få modsen att göra något åt saken, kan jag lika gärna ha lite kul åt småkillarna och deras kärringskvaller.

Vad vill du modsen ska göra åt saken?
2008-09-08, 07:33
Medlem
Leffins avatar
Citat:

Samma ollio som nämns i playground sweden?
2008-09-08, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffin
Samma ollio som nämns i playground sweden?

Antagligen. finns bara en ollio i Sverige när det kommer till att kladda på grejer
2008-09-08, 07:39
Medlem
Leffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svedjan
Antagligen. finns bara en ollio i Sverige när det kommer till att kladda på grejer

Ja, jag anade det eftersom det nämns att han kommer ifrån Göteborg. Han slog igenom stort med sina elskåp han målade, efter det mallade han sin mejladress i ena hörnet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in