2008-08-13, 00:23
Medlem
saprofyt.s avatar
Man kan nog inte ha så många kannor på sig att det blir förberedelse till grov skadegörelse. Om det ens finns något som heter det i klottersammanhang.
2008-08-13, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Man kan nog inte ha så många kannor på sig att det blir förberedelse till grov skadegörelse. Om det ens finns något som heter det i klottersammanhang.

Grov skadegörelse i klottersammanhang finns mycket väl.
2008-08-13, 02:04
Medlem
parkråttas avatar
Fuck the millennium

Vet inte vilken tråd jag ska fråga i och tänker inte göra en ny för detta endamål.

Har någonstans sett en bild på wn windowdown över 2-3 vagnar (kommer inte ihåg exakt). Det står "fuck the millennium" i ganska enkla bokstäver och det står BIF IAK bredvid om jag inte minns helt fel. Skulle någon kunna hitta den bilden/ha den på datorn, så posta den här eller skicka mig ett PM. Har letat som ett as men ändå inte hittat den. Vet att den finns någonstans på internet, kanske till och med var på flashback.

Skulle vara väldigt tacksam om någon hjälpte mig!
2008-08-13, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Vet inte vilken tråd jag ska fråga i och tänker inte göra en ny för detta endamål.

Har någonstans sett en bild på wn windowdown över 2-3 vagnar (kommer inte ihåg exakt). Det står "fuck the millennium" i ganska enkla bokstäver och det står BIF IAK bredvid om jag inte minns helt fel. Skulle någon kunna hitta den bilden/ha den på datorn, så posta den här eller skicka mig ett PM. Har letat som ett as men ändå inte hittat den. Vet att den finns någonstans på internet, kanske till och med var på flashback.

Skulle vara väldigt tacksam om någon hjälpte mig!
såg den på looptroops blackbook kolla där kom dock ej ihåg vad hemsidan heter
2008-08-13, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheaped

Känns lite som att Looptroop borde hålla sig till att rappa om graffiti istället för att utöva den.
Senast redigerad av Jales 2008-08-13 kl. 04:34.
2008-08-13, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jales
Känns lite som att Looptroop borde hålla sig till att rappa om graffiti istället för att utöva den.
varför känns det så? lovar att dom är mycket duktigare än vad du är.
2008-08-13, 04:55
Medlem
Citat:
varför känns det så? lovar att dom är mycket duktigare än vad du är.

Om dom är bättre än mig på att måla eller inte är ganska orelevant eftersom jag aldrig har hävdat att jag är bättre än dom. Jag tycker personligen att dom är bättre på att rappa än på att måla, punkt.
2008-08-13, 11:29
Medlem
parkråttas avatar
Citat:

www.looptroop.nu/blackbook är det. Men sidan ligger nere, så jakten fortsätter för mig i alla fall.
2008-08-13, 12:55
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jales
Grov skadegörelse i klottersammanhang finns mycket väl.

Det vet jag.
2008-08-13, 15:00
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
www.looptroop.nu/blackbook är det. Men sidan ligger nere, så jakten fortsätter för mig i alla fall.
Looptroop har bytt hemsida sen en tid tillbaka nu.

www.looptrooprockers.com
2008-08-13, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VisionsOf
det är olagligt att gå runt med burkar eller pennor. Förberedelse till grov skadegörelse

det är inte olagligt att gå runt med pennor eller burkar. Men står du framför ett tåg eller en vägg i ett inhägnat område klockan 3 på natten så blir dte nog lite svårt att bortförklara sig
Senast redigerad av solarius 2008-08-13 kl. 15:17.
2008-08-13, 16:01
Medlem
Me.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarius
det är inte olagligt att gå runt med pennor eller burkar. Men står du framför ett tåg eller en vägg i ett inhägnat område klockan 3 på natten så blir dte nog lite svårt att bortförklara sig
Tja, fast polis kan beslagta vid misstanke om brott, eller i förebyggande syfte.
T.ex. om du har burk/penna på dig på natten jaoo..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in