2007-10-02, 21:35
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
aa får nog ta reda på vem som har pysslar med de där..Hela min kväll blev förstörd av det där och jag blev också rejält chockad när jag ser att någon annan har varit ute och kört mitt namn.

Försök inte säga bara "ok det gör inget" För att det är mycket respektlöst att göra så emot någon annan. Sätt han på plats!
2007-10-02, 21:35
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironhead
aa får nog ta reda på vem som har pysslar med de där..Hela min kväll blev förstörd av det där och jag blev också rejält chockad när jag ser att någon annan har varit ute och kört mitt namn.

Varför inte bara köra över honom?
Visa att du är bättre, är han bättre så förtjänar han taggen mer. Battla honom.
Om ni har väldigt olika stil, eller om du eller han är bättre kommer ju folk se vem som är vem och den sämre kommer skämma ut sig och förmodligen byta tag.
Så som det alltid varit.
2007-10-02, 21:38
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Fugazi
Om ni har väldigt olika stil, eller om du eller han är bättre kommer ju folk se vem som är vem och den sämre kommer skämma ut sig och förmodligen byta tag.
Så som det alltid varit.

hur ska de battla med samma tag utan kontakt? :P
2007-10-02, 21:40
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
hur ska de battla med samma tag utan kontakt? :P

Måste man ha kontakt för att battla? Ringa varandra o säga att: "Nu kör jag över dig"? Snälla..
Man kan ju alltid prova att måla över varandra, eller?
2007-10-02, 22:07
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Måste man ha kontakt för att battla? Ringa varandra o säga att: "Nu kör jag över dig"? Snälla..
Man kan ju alltid prova att måla över varandra, eller?

nä jag tänkte mer hur ska folk ska bedömma deras grejer när de har samma tag?
2007-10-02, 22:12
Medlem
The Fugazis avatar
Citat:
Så som det alltid varit.

Läs mitt inlägg en gång till.
2007-10-02, 22:19
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av +Obi+
nä jag tänkte mer hur ska folk ska bedömma deras grejer när de har samma tag?
Har väldigt svårt att tro att de drar den gemensamma tagen exakt lika bra och så..
2007-10-02, 22:24
Medlem
+Obi+s avatar
Citat:
Läs mitt inlägg en gång till.

okej jag går och lägger mig nu
2007-10-04, 07:26
Medlem
Mr.CroMes avatar
Montana Cans?

Har haft 1 burk hemma av "Montana Cans" (Tror jag det hete) och jag tyckte det va en av dom bästa burkarna jag haft hemma! Nu vill jag veta var jag kan få tag på dom igen? Sist fick jag ett par från Tyskland(om jag minns rätt). Kollade på HL och hittade bara GOLD - BLACK etc. men inte Cans! Ifall ni vet nått om de skriv det här. Skulle vatt underbart och vet var man kan få tag på det igen!

Peace
2007-10-04, 07:32
Medlem
Gurkan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Har haft 1 burk hemma av "Montana Cans" (Tror jag det hete) och jag tyckte det va en av dom bästa burkarna jag haft hemma! Nu vill jag veta var jag kan få tag på dom igen? Sist fick jag ett par från Tyskland(om jag minns rätt). Kollade på HL och hittade bara GOLD - BLACK etc. men inte Cans! Ifall ni vet nått om de skriv det här. Skulle vatt underbart och vet var man kan få tag på det igen!

Peace

Vet inte vad du haft för burk men Black och Gold och också ''cans'' Jag rekommenderar Montana Black som är min favorit

/Gurkan4
2007-10-04, 09:57
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe

Peace

Tack för dagens skratt.
2007-10-04, 10:48
Medlem
virreees avatar
tja undrar var kamerorna sitter på tunnelbanorna många säger att dom sitter i tavlan där det står (nästa skarpnäck) t. ex

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in