2007-09-02, 16:18
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _SaintJoniz
VAr beställer du dina burkar ? Jag får alltid orginal cap med till burkarna när jag beställer från highlights .

På highlights står det att montana outline är orginal cap
Hmm .. vafan beställer ju från HL ?
Har aldrig fått med några cap på burken :s vadå gäller de vad man än beställer asså om man tar färg-packet, chrome-packet eller bara eget hoppplock ?
2007-09-02, 16:38
Medlem
Moshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Har aldrig fått med några cap på burken :s vadå gäller de vad man än beställer asså om man tar färg-packet, chrome-packet eller bara eget hoppplock ?
Har alltid fått med orginal capsen, färg-pack som eget plock, men jag tycker dom slarvar med packningen, alltså inte får med rätt grejer och missar vissa.
2007-09-02, 17:23
Bannlyst
Citat:

nej sorry , eller jo jag beställer från HL men capen sitter inte på burken utan den är placerad i plastpåse brevid
2007-09-02, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sokratez
2 olika capsystem bara.

okej , så dom är exakt likadana i uppbygnaden bara att de heter hon och han caps ?
2007-09-02, 17:45
Medlem
han caps sticker du in i burken
hon caps trycker du på burken
2007-09-03, 20:23
Medlem
Packans avatar
Jag har köpt ett set med Montana Black ifrån HL. Jag har inte målat på typ 5 år, men jag upplevde ändå ett djävligt taskigt(lågt) tryck i burkarna.
Detta resulterade i en vidrigt ful krompiece, som jag tänker måla över så fort jag får möjligheten.
Jag har testat med orange, pink, skinny och skinny-medium cap. Även dom guldfärgade orginal-capsen. Även NYC Fatcap (om det är den som är helt rund och smalare än alla andra?).

Kan det bero på att jag skakade förlite? Var inte helt ren när jag smög ut i höstrusket, så har inte ett hundraprocentigt minne.

Påminn mig gärna om vilka caps som är bra till vad också. Var som sagt evigheter sen jag höll på med detta. Vill kunna göra tunna och fina lines, även tunna tags.
2007-09-03, 21:05
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _SaintJoniz
nej sorry , eller jo jag beställer från HL men capen sitter inte på burken utan den är placerad i plastpåse brevid
Men tjena du, de vet jag väl.. men de snackas om att man ska få med orginalcaps på själva burkarna vilket jag inte fått :P
2007-09-03, 21:38
Bannlyst
Citat:
Men tjena du, de vet jag väl.. men de snackas om att man ska få med orginalcaps på själva burkarna vilket jag inte fått :P

haha , sorry , skyller väl på att morsan besökt mig i över en vecka :P
2007-09-05, 23:24
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mountain Dew
Den finns också på TPB.

Fuck TPB!
Här kommer dem från mig!
(Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att det blev en dags försening; Jag skyller på sjukdom och tillfällig sinnesförvirring .
Men här kommer dom iallafall ):

EDIIIIT!
NEJ, HELVETE!

Jag läste reglerna lite sådär "för ifall att";
och visstfan bryter man mot en regel då!

Citat:
0.8. Viss spridning av upphovsrättskyddat material är förbjudet
Det är inte tillåtet att efterfråga eller publicera direktlänkar varifrån man kan ladda hem upphovsrättskyddade mp3-filer, filmer och dataprogram. Det är däremot tillåtet att länka till webbplatser och program som möjliggör spridning av detta. Du är fri att diskutera ämnet som sådant, men inte att använda forumet som ett redskap i syfte att sprida upphovsrättskyddat material.

Ni får väl helt enkelt PM'a mig då...
2007-09-05, 23:50
Medlem
delincuentes avatar
Nån som råkar ha andra böcker i pdf format? tex nya '1207' eller 'Medans Svensson åt plankstek' ?
2007-09-06, 00:04
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Nån som råkar ha andra böcker i pdf format? tex nya '1207' eller 'Medans Svensson åt plankstek' ?

Jag jobbar på det...
Vet dock inte när/om jag får tag på dem.
2007-09-06, 01:39
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Jag jobbar på det...
Vet dock inte när/om jag får tag på dem.

gött! då får du mer än gärna slänga upp länkar igen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in