2007-11-29, 23:25
Medlem
Pytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Det är fan ett sätt för GIS att få upp lite spänning och nerv i det hela igen. Ta en standard 240 GL och ragga snutar i!

Eller om man prompt vill ha stylade bilar - ta en liten GTI - typ 207, Clio Sport, Civic Type-R mfl. Då spelar körskickligheten mer roll.
Citera
2007-11-29, 23:49
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyton
Eller om man prompt vill ha stylade bilar - ta en liten GTI - typ 207, Clio Sport, Civic Type-R mfl. Då spelar körskickligheten mer roll.

Jepp, det låter bra! Vi får framföra det önskemålet till inblandade parter!
Citera
2007-11-29, 23:52
Medlem
Airbuzzs avatar
Ooo, sen är det en dimension som fattas och som skulle göra filmerna extremt mycket bättre...

När jag ser dem undrar jag jämt vad poliserna säger, där de sitter i sina bilar. Tänk om man kunde få höra det!

Jag kan iofs gissa... Men det vore kul att få höra!
Citera
2007-11-30, 00:07
Medlem
käcke-pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Ooo, sen är det en dimension som fattas och som skulle göra filmerna extremt mycket bättre...

När jag ser dem undrar jag jämt vad poliserna säger, där de sitter i sina bilar. Tänk om man kunde få höra det!

Jag kan iofs gissa... Men det vore kul att få höra!

Du har en poäng och det är nog inte alls svårt att fixa, maila deras förslagslåda?
Citera
2007-11-30, 23:02
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av käcke-per
Du har en poäng och det är nog inte alls svårt att fixa, maila deras förslagslåda?

Kanske kan lobba för ett förslag på obligatorisk voice recorder i snutbilarna och att inspelningarna blir offentliga, i demokratins namn. Så kan man synka de inspelningarna med biljakten i nästa GIS.

*Walah!*
Citera
2008-01-18, 11:23
Medlem
krigsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Riktigt gamla nyheter det där!
Jag var tillsammans med Alex Roy och några till involverad i att sätta upp en välgörenhetsfond för familjen Cepuljoski bara dagar efter olyckan så det där klippet är lite missvisande.

Nästa lekstuga blir Bueller cup i februari mellan Panama city och Cancun i Mexico om någon känner sig manad att köra!

Roligt att du nämner Bueller cup som är ett mycket bra arr. Jag har över jul och nyår vart i Costa rica för planering av ett liknande race men med lite mera drag i. Träffade även Mr Fila för tipps och råd. Är du sugen på att åka kan du skriva ett pm till mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in