2007-11-28, 00:30
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av britneyspears
haha, klart fräckt... trånga gator det där

Haha! Ja fan, dom där snutarna kör ju som galningar! Helt sanslöst! Men roligt gjort av dem...
Citera
2007-11-28, 09:42
Medlem
Rangvalds avatar
GIS2 är helt klart bäst, och GIS8 kommer ganska långt ner på min lista måste jag säga. Inga direkt spännande polisjakter :S Dom kör ifrån snuten på % sek istället för att leka lite med dom

Men brudarna är lika bra i alla :P
Citera
2007-11-28, 11:23
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
For homos, by homos!

Just the way you like it, din tokfrans!
Citera
2007-11-28, 11:26
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
GIS2 är helt klart bäst, och GIS8 kommer ganska långt ner på min lista måste jag säga. Inga direkt spännande polisjakter :S Dom kör ifrån snuten på % sek istället för att leka lite med dom

Ja, det känns som att det gått på rutin ganska länge. Kanske inte finns så mycket mer de kan göra med konceptet, om de inte är totalt galna.
Citera
2007-11-28, 18:31
Medlem
Pytons avatar
Varför inte ha lite sämre bilar? Det är så tråkigt att se en BMW/Audi/Porsche med 500-600 hk köra ifrån en VW-buss fullastad med tjocka snutar. Om de kör ifrån polisen med vanliga Svenssonbilar som Volvo 850, Saab 9000 mfl skulle det bli lite värre jakter...
Citera
2007-11-28, 19:30
Avslutad
Citat:
For homos, by homos!

shit där fick du till den! hoho jävlars altså

det verkar inte gått så bra för gumball

http://youtube.com/watch?v=nCbQrITrkwE&feature=related
Citera
2007-11-28, 20:03
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
shit där fick du till den! hoho jävlars altså

det verkar inte gått så bra för gumball

http://youtube.com/watch?v=nCbQrITrkwE&feature=related

Riktigt gamla nyheter det där!
Jag var tillsammans med Alex Roy och några till involverad i att sätta upp en välgörenhetsfond för familjen Cepuljoski bara dagar efter olyckan så det där klippet är lite missvisande.

Nästa lekstuga blir Bueller cup i februari mellan Panama city och Cancun i Mexico om någon känner sig manad att köra!
Citera
2007-11-28, 20:04
Avslutad
ofan,har ingen koll ja på sånt där

sitter G rider i fängelse nu? och isåfall vilket straff fick han?

är du en tjej xallo? alltid trott du va kille
Citera
2007-11-28, 20:16
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin:D
ofan,har ingen koll ja på sånt där

sitter G rider i fängelse nu? och isåfall vilket straff fick han?

är du en tjej xallo? alltid trott du va kille

Nej jag är man och heterosexuell, jag tillsammans med Alex Roy och några till satte upp en välgörenhetsfond. Jag borde ha formulerat mig så att även barn som går i grundskolan idag förstår. Jag var alltså inte "tillsammans" med Alex, klarnar det nu?

G-rider sitter inte i fängelse vad han har med Gumball och GIS 8 att göra är dock ett mysterium????
Citera
2007-11-28, 21:24
Medlem
Bultmans avatar
Vilka svin snutarna är. De kör som dårar och de hetsar motorcyklisten att köra ännu värre och utsätter därmed folk för livsfara. De verkar inte bry sig om att ta fast några av de som kör i filmerna heller utan låter dem leka som de vill.
Citera
2007-11-29, 00:37
Avslutad
Citat:
Nej jag är man och heterosexuell, jag tillsammans med Alex Roy och några till satte upp en välgörenhetsfond. Jag borde ha formulerat mig så att även barn som går i grundskolan idag förstår. Jag var alltså inte "tillsammans" med Alex, klarnar det nu?

G-rider sitter inte i fängelse vad han har med Gumball och GIS 8 att göra är dock ett mysterium????

jaha jag trodde han blev tagen ja:P jepp klart nu
Citera
2007-11-29, 23:07
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyton
Varför inte ha lite sämre bilar? Det är så tråkigt att se en BMW/Audi/Porsche med 500-600 hk köra ifrån en VW-buss fullastad med tjocka snutar. Om de kör ifrån polisen med vanliga Svenssonbilar som Volvo 850, Saab 9000 mfl skulle det bli lite värre jakter...

Det är fan ett sätt för GIS att få upp lite spänning och nerv i det hela igen. Ta en standard 240 GL och ragga snutar i!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in