Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-24, 23:22
Bannlyst
angående nya kontakter på internet, jag har piller som räcker över å desto mer..

så helt enkelt: hade inte rätt i någon gissning!!
Citera
2007-11-25, 13:23
Medlem
Arch_Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrlovelace
jag är 20, absolut inte ny i gemet. som 18 fick jag lvm, den ygste på stället. jag har gått på tjosam ett bra tag, å då tog jag inga fucking bomber. de va iv som hjälpe för mig.

så gärna kalla mig nybörjare här på fb.

här på FB verkar de vara många fb riddare som vet jack shit om verkligen. jag har inte haft tid för internet, min tid gick till att fixa min älska panna...

åter till min fråga tack!!

du skriver som en kratta men d må ju va ...

antigen fiskar du kunder ellr e du bara korkad !!! ser inte lvm som en merit direkt, snarare tvärtom & varför ställer du denna fråga om du nu inte är så ny i gamet som du påstår :=) är d nått man lär sej direkt så ere prisererna ¨på diverse substanser i diverse hörn av sverige ...

men talar du sanning ang 4000:- flr 1000st iktar så tycker jag du skall vara nöjd. om vi nu snackar om leverans inom sveriges gränser förståss ...

sen verkar denna pris-fråga vara lika gammal som flashback :=)
Citera
2007-11-25, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrlovelace
ge mig en jävligt bra anledning till varför jag är för dum för att skriva normalt?

i am waiting

Det finns en och annan som kan tänkas anse att man är något...trög, om man inte vet vad Japan är för något. Ett tips! Kolla en atlas eller en jordglob!
Citera
2007-11-25, 15:19
Medlem
Köses avatar
Ligger inte "Japan" i närheten av Feskekôrka? Eller har de bara fisk där? Inga valar med andra ord?
Höhöhö. *skrattar pinsamt mycket åt mitt urusla skämt*
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in