Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-23, 22:21
Medlem
Finns det något sätt att logga in på msn utan att "Person X har loggat in-meddelandet visas? Jag vill inte vara "visa som offline" eller blocka någon. Jag vill bara logga in utan att alla börjar skriva till mig efter 0,1 sekunder.
Citera
2007-11-23, 22:23
Medlem
Slabbedasks avatar
Bara till att bocka av att du ska visa din ruta när du loggar in, det gör du i inställningar. Mitt msn funkar icke för tillfället så kan inte ge dig någon genomgång hur du ska göra, men gå in där å leta så hittar du .
Citera
2007-11-23, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gräddsås
Finns det något sätt att logga in på msn utan att "Person X har loggat in-meddelandet visas? Jag vill inte vara "visa som offline" eller blocka någon. Jag vill bara logga in utan att alla börjar skriva till mig efter 0,1 sekunder.

Nej
Citera
2007-11-23, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slabbedask
Bara till att bocka av att du ska visa din ruta när du loggar in, det gör du i inställningar. Mitt msn funkar icke för tillfället så kan inte ge dig någon genomgång hur du ska göra, men gå in där å leta så hittar du .

Men det är detsamma som att visa offline, han kan ju knappast bestämma vad hans kompisar på msn ska ha för inställningar.
Citera
2007-11-23, 22:27
Medlem
Slabbedasks avatar
Nej, nu när jag tänker efter så kom jag på att det bara är man själv som kan stänga av att visa folk som loggar in, sorry .
Citera
2007-11-23, 22:27
Medlem
På 7,5 kunde man smyga in genom att logga in med statusen "Upptagen", inte en aning om det fungerar på senaste dock.
Citera
2007-11-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Nej

ok

Citat:
Ursprungligen postat av Snuskmumrik
På 7,5 kunde man smyga in genom att logga in med statusen "Upptagen", inte en aning om det fungerar på senaste dock.

Tror inte det funkar längre
Citera
2007-11-23, 22:40
Medlem
notsoperfects avatar
Antingen visar du att du är inloggad eller inte. Du kan logga in som upptagen, på lunch osv......men du visas som inloggad och alla kan skriva till dig. Du kan också logga in som "visar som offline", då kan ingen se att du loggat in. Visserligen kan man skriva till en som inte är inloggad, men vad skulle det tjäna till egentligen
Citera
2007-11-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notsoperfect
Antingen visar du att du är inloggad eller inte. Du kan logga in som upptagen, på lunch osv......men du visas som inloggad och alla kan skriva till dig. Du kan också logga in som "visar som offline", då kan ingen se att du loggat in. Visserligen kan man skriva till en som inte är inloggad, men vad skulle det tjäna till egentligen

Du har nog inte läst riktigt, jag vill logga in och vara synlig men jag vill inte att det kommer "gräddsås har loggat in-meddelanden" för alla. Läs första inlägget
Citera
2007-11-23, 23:58
Medlem
gadzooxs avatar
Citat:
Du har nog inte läst riktigt, jag vill logga in och vara synlig men jag vill inte att det kommer "gräddsås har loggat in-meddelanden" för alla. Läs första inlägget
Det går inte. Det är ju din polares msn-klient som inser att du kom online, och därför drar upp en popup. Inget du kan kontrollera alltså.
Citera
2007-11-24, 00:01
Medlem
Emp-snubbes avatar
Du kan spamma alla dina vänner igenom att logga in och ut hundratals gånger. Detta kommer förmodligen att få två vitt skilda effekter
1. Några kommer blocka dig
2. Andra kommer att fixa sina inställningar så att dom slipper se dom som loggar in.
Citera
2007-11-24, 00:06
Medlem
Jegars avatar
Citat:

Fråga din bästa vän google. Han kanske vet något?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in