2007-11-23, 17:42
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Varför skulle det på något vis vara fel att bumpa gamla trådar? Så länge det man skriver hör till ämnet så finns det inga nackdelar med en bump alls.

Tråden äskling länkade till låstes t ex. inte för att den bumpades, utan för att ämnet som sådant hör hemma under ett annat forum och där finns det redan en mycket större tråd.
Jag reagerade på låsningen för att det rörde sig om olika ämnen. Tråden om stonermusik handlar om skön musik att lyssna på under ruset, medan denna bumpade tråd handlar om låtar som rör cannabis i sig själva. Fast toMish kanske var för bäng för att fatta det?

Citat: "Tänkte göra en skiva med bara en massa sköna Reggae låtar som handlar om Maja.."
Citera
2007-11-23, 19:29
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Jag reagerade på låsningen för att det rörde sig om olika ämnen. Tråden om stonermusik handlar om skön musik att lyssna på under ruset, medan denna bumpade tråd handlar om låtar som rör cannabis i sig själva. Fast toMish kanske var för bäng för att fatta det?

Citat: "Tänkte göra en skiva med bara en massa sköna Reggae låtar som handlar om Maja.."
Så låtar som handlar om cannabis går inte in under kategorin "stonermusik" enligt dig?
Citera
2007-11-23, 19:40
Medlem
sommarlovs avatar
Kan man inte få en varningstext, typ: du håller på att svara på 1 år gammalt inlägg, vill du verkligen det!?
Citera
2007-11-23, 19:44
Medlem
Thalassas avatar
Jag blev avstängd i tre dagar när jag gjorde så. Jag tyckte att det stod helt still i hallucinogendelen och bumpade upp några gamla trådar. Jag försökte skriva inlägg som hade relevans men har viss förståelse för att moderatorn flippa. Folk blir ju som sagt som galna, själv tycker jag att det är hemskt trevligt att läsa i gamla trådar eftersom jag är historiskt intresserad.
Citera
2007-11-23, 19:45
Medlem
Emp-snubbes avatar
Jag tycker också om att läsa gamla trådar eftersom en del har blivit i princip legendariska här på fb, men jag gillar inte bumpar utan relevans.
Citera
2007-11-23, 19:49
Medlem
Bulawayos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Så låtar som handlar om cannabis går inte in under kategorin "stonermusik" enligt dig?
Jag säger inte emot det, bara att det var en konkret fråga om låtar som handlar om "maja" och följande svar på just det. Men visst, det är klart att den även skulle passa in i "stonermusik". Egentligen inte mig emot alls om jag ska vara ärlig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in