2007-11-22, 20:22
Medlem
akksel2s avatar
Tjena, nu skall jag spela wow p privatserver, s jag mste nedgardera mitt wow. ja letar efter wow patchar till mac, dem ja sker finns inte p woWWiki . Jag sker 2.0.1 to 1.12.1 typ.. ngon som vet bra sidor med wow patchar till wow?

Eller vet nn ngn privat server som kr p patchen 2.0.1 eller liknande?
Citera
2007-11-22, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akksel2
Jag sker 2.0.1 to 1.12.1 typ..

Vad, jag du vill ha en patch som tar bort den senaste?
Skulle inte tro att det gr. Men det r vl bara att installera om skiten och leta reda p rtt patch?
Citera
2007-11-22, 23:03
Medlem
r0thens avatar
Citat:
Tjena, nu skall jag spela wow p privatserver, s jag mste nedgardera mitt wow. ja letar efter wow patchar till mac, dem ja sker finns inte p woWWiki . Jag sker 2.0.1 to 1.12.1 typ.. ngon som vet bra sidor med wow patchar till wow?

Eller vet nn ngn privat server som kr p patchen 2.0.1 eller liknande?

Fr wow servers s finns http://www.wowstatus.net/serverlist.php
Men varfr lira p en gammal patch? Finns privata servrar som fungerar med 2.2.3 samt 2.3.0.

De flesta patchar har jag tagit frn WowWiki, annars r det bara att googla.
Citera
2007-11-23, 17:40
Medlem
akksel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0then
Fr wow servers s finns http://www.wowstatus.net/serverlist.php
Men varfr lira p en gammal patch? Finns privata servrar som fungerar med 2.2.3 samt 2.3.0.

De flesta patchar har jag tagit frn WowWiki, annars r det bara att googla.

Okey, Jo ja tnkte p det precis, men jag lste p en guide att man var tvungen att nedgradera om man ska lira private, men ja ska prova
Citera
2007-11-23, 20:59
Medlem
r0thens avatar
Citat:
Okey, Jo ja tnkte p det precis, men jag lste p en guide att man var tvungen att nedgradera om man ska lira private, men ja ska prova

Ja du mste ju nergradera om du har 2.3.0, men d fr man ju avinstallera Wow och sedan patcha allt igen. Men som sagt, det finns servers fr 2.3.0, vet dremot inte om dom funkar. Hade en polare som inte kom in p dom. Patch 2.2.3 funkar, sitter sjlv och spelar p privata servers med den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in