Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-22, 19:45
Medlem
Tjena
Ska nu formatera datorn. Sätter in skivan och startar om datorn. Datorn läser av skivan och jag ska börja formatera. Det kommer up att nån fil inte kan kopieras och formateringen avbryts. Blir snart tokig om det inte funkar. Har formaterat om datorn förr och det har gått bra, sen kollde jag på FB och där sa dom att ja ska ändra i BIOS och det kan jag inte.

Är det nån som kan vara snäll och berätta vad jag ska göra, uppskattar det värkligen !
Citera
2007-11-22, 19:57
Medlem
berdans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFAM
Har formaterat om datorn förr och det har gått bra, sen kollde jag på FB och där sa dom att ja ska ändra i BIOS och det kan jag inte.
Vad kör du för dator och OS?
Citera
2007-11-22, 20:35
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Eftersom att Mac inte avänder BIOS så är det nog en PC.

Köp en mac!
Citera
2007-11-22, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sFAM
Tjena
Ska nu formatera datorn. Sätter in skivan och startar om datorn. Datorn läser av skivan och jag ska börja formatera. Det kommer up att nån fil inte kan kopieras och formateringen avbryts. Blir snart tokig om det inte funkar. Har formaterat om datorn förr och det har gått bra, sen kollde jag på FB och där sa dom att ja ska ändra i BIOS och det kan jag inte.

Är det nån som kan vara snäll och berätta vad jag ska göra, uppskattar det värkligen !

Varför skriver man i Mac-forat om man har en PC?
Citera
2007-11-22, 23:43
Medlem
Mackells avatar
För att man önskar att man hade en mac!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in