2007-11-29, 03:14
Bannlyst
Bra fråga!

Det är just den hemligheten man kan tyckas komma in på med drogers hjälp...
Citera
2007-11-29, 03:32
Medlem
526s avatar
Tror att M-teorin, strängteorin är det största vi eventuellt kommer att få uppleva under vår livstid.
Det skulle innebära att vi fick en ganska förändrad världsbild.
Citera
2007-11-29, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneUp
Hemlighet och hemlighet, men om det skulle bevisas att det inte finns någon sorts gud, skulle nog jorden gå under.
Inte för att det går bevisa, men om.

Utomjordingar är väl inget farligt? Såvida de inte planerar att förstöra Jorden. Det skulle väl snarare få människor att känna hopp om att vi kan flytta om Jorden går under på ngt sätt.

Haha, nu får de gröna handskas med de som är vita, bruna och svarta

Intressant att se om aliens faktiskt skulle ta emot oss.
Citera
2007-12-01, 17:27
Medlem
skulle vi få veta meningen med livet tror ja de hade lett till en världkollaps... Dvs om folk hade kunnat acceptera den också ^^
Citera
2007-12-01, 18:07
Medlem
Världens största hemlis är att Big Bang inträffade pga av att "Gud" startade om sin dator.

Bevisen för att vi lever i en simulation är att jag ibland känner mig klaustrofobisk, som om att universum är skapat för att ge känsla av oändlighet men i själva verket är det inte meningen att vi ska lämna planeten vi bebor, vilket är ungeför som ifall en avatar i ett onlinespel skulle lämna spelet för att ge sig ut på internet. Och vad finns egentligen utanför internet?
Citera
2007-12-01, 18:11
Bannlyst
Att invandringen kommer leda till en stor katastrof på ett ellar annat sätt för världens alla vita länder.
Och den tror jag på själv
Citera
2007-12-01, 18:18
Medlem
Vad som händer när man dör.
Tänk om det är nåt obehagligt på
"andra sidan"

Men jag vet inte om det skulle leda till
fullständig kaos i världen om nyheten
skulle läcka.
Citera
2007-12-01, 21:43
Medlem
Kerubs avatar
Tierp?
Citera
2007-12-01, 22:14
Medlem
Thistles avatar
Att judiska sionister vill göra hela världen till sina euro-negro-asia-slavar
Citera
2007-12-02, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Dom tror det. Men dom vet inte. Alla hoppas på att något annat finns. ÄR det uteslutet blir slutet mer deprimerande.

Snickeliding struntsnack, du projicerar helt och hållet din egen rädsla här. Det finns gott om människor som anser att meningen med livet är LIVET och inte ett diffust hopp om någon slags utopisk fortsättning.
Citera
2007-12-04, 16:22
Medlem
Pyrokemis avatar
Jag skulle vilja ställa en följdfråga; finns det någon/några böcker som regering eller andra föreningar/grupper lyckats hålla hemliga, för att informationen sedan har läckt ut? Då menar jag lite mer "skumma" böcker, osv. Om ni förstår.

Mvh
Anton
Citera
2007-12-04, 16:43
Medlem
Troaës avatar
Jag baer pa en hemlighet inom mig. En hemlighet som bara jag aer medveten om, ingen annan. Detta vet jag helt saekert. 100%.

Borde inte denna hemlighet kunna klassas som vaerldens storsta (pa delad plats med saekert miljontals andra) hemlighet da det endast aer 1 person som kaenner till den.

En hemlighet blir en hemlighet forst naer nagon kaenner till den. Annars handlar det bara om ovisshet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in