Citat:
Ursprungligen postat av full_pull
Mitt tanke sätt att nu är "ingen" bättre än mig då?
Är inte det att alla är bättre, lite långsökt tänkt?
Ja det tycker jag är långsökt.
När man är utbytt får man det svart på vitt att någon är bättre. När "ingen" är bättre är det inte bara jag som person utan kanske killar generellt hon tröttnat på. Kan finnas flera olika anledningar till att det tar slut.
Har själv aldrig blivit utbytt men det lär ju vara ett helvette att man inte bara inte för röra sin älskade utan att man vet att någon annan ligger och smeker henne. Fy helvette, skulle driva mig till vansinne.
Citat:
Ursprungligen postat av ÅsaNisse
Alla härinne borde sluta ta allt så personligt, istället för att känna er kassa och dumpade så känn er fria med fullt av möjligheter. En anledning att man blir dumpad är att man inte ger tillräckligt mycket, vilket också betyder att du egentligen inte träffat rätt så när du tror du dumpar är det egentligen en tjänst hon gör er så ni får en chans att träffa nåt bättre. För ni tror väl inte bara hon går vidare lätt som en plätt och träffar en drömkille, ni träffar en drömtjej med. Sluta göra er till offer så fort ni blir lämnade och se det som hennes förlust, hon klara helt enkelt inte av er komplexa underbara person så hon lämnar. Nästa hon träffar kanske är mycket enklare egentligen på vissa sätt, gör ju inte dig sämre, bara det att hon ville ha nåt annat i livet och ut ur relationen. Man ser lätt alla dumpningar som negativa och personliga påhopp på ens person. Men om man bara älskar sig själv så ser man snart att den personen har det kanske bättre utan mig för jag är den jag är, och tro mig, där finns en supertjej därute för alla, som älskar dig för precis den du är.
Helt klart månadens feel-good

Inte ge nog mycket för henne?
Och visst fan kan hon gå vidare lätt som en plätt, eller intill, samma som att jag skulle kunna göra det vid vissa förutsättningar.
Hennes förlust? Hittar man en bättre är det ju inte precis en förlust?
Citat:
och tro mig, där finns en supertjej därute för alla, som älskar dig för precis den du är.
För alla? Nej det tror jag knappast. Trevligt att du är så positiv dock, känns nästan lite religiöst över det hela.