Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Det kom jag också att tänka på. Eller att man gör dessa klistrade trådar i större textformat. Alltså inte alltför stort, utan lagomt. Som du även säger så är väl ögat uppbyggt så att man blir mer intresserad utav dom 10-15 senaste trådarna med svart text.
Jag försöker att hålla mig till det klistrade trådarna eller till sökfunktionen, vilket jag tycker är alldeles utmärkt.
Precis.
Mina två cent:
1. Gör de klistrade trådarna
mer synliga så slipper vi dessa nya trådstarter hela tiden. Jag har själv gjort fel och startad trådar med massa frågor när alla svar finns i de klistrade trådarna. Varför jag inte lägger speciellt mycket märke till dom är för att ögonen är mer intresserade av de nya trådarna med svart text, det är mer markerat.
En lösning skulle vara att köra CAPSLOCK på de klistrade, så de får mer uppmärksamhet. Eller bara ha dom svarta hela tiden så man slipper ignorera dom, för det gör man.
2. Vad gäller nya medlemmar som strömmar in - det är bara trevligt. Dock känner jag av att sidan inte riktigt hänger med längre. Ändra sina inlägg måste man göra 2-3 gånger innan det biter, nånting man aldrig behövde förut när det var färre medlemmar (100.000-150.000). Vidare så kan det ta tid att se sina pm trots att det står att man har ett gäng i inkorgen, plus en del andra saker. Det är väldigt tydligt att sidan har blivit tröttare p.g.a alla nya medlemmar.
Fick jag bestämma skulle jag stoppa nyregistreringar tills vi har fått ordning på alla problem. Det handlar inte om att jag inte vill släppa in fler - bara få Flashback pigg och fräsch igen och redo för nya medlemmar.