2007-11-21, 22:21
Medlem
Dengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
jag skrev för fort för att ja hade brottom, ursäkta mej aristokraten, skall inte hända igen.

puss

Jag
Bråttom
Punkt i stället för kommatecken
Stor bokstav.......

Men kör hårt med dieten. Det lär inte bli sämre
Citera
2007-11-21, 22:26
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengue
Jag
Bråttom
Punkt i stället för kommatecken
Stor bokstav.......

Men kör hårt med dieten. Det lär inte bli sämre

men det var då bara fan. är du svenska lärare här i "mat och dryck" delen eller?

om du inte har något bra att skriva om min diet ja hade tänkt genomföra så behöver du la inte skriva alls ?
Citera
2007-11-21, 23:00
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
men det var då bara fan. är du svenska lärare här i "mat och dryck" delen eller?

om du inte har något bra att skriva om min diet ja hade tänkt genomföra så behöver du la inte skriva alls ?

Seriöst... hur gammal är du? Du stavar som om du vore 6 år... barn skall inte fundera på diet, ni skall bygga lego och drömma om "Happy Meal".

OK?
Citera
2007-11-21, 23:16
Medlem
barkeepers avatar
Citat:

Jag, inte ja. Svenskalarare ar ett ord, inte tva. "La" existerar inte i skriftsprak. Stor bokstav.

Sa mitt forslag att du skulle lasa en bok om amnet ar nog bortkastat.

Vi forsoker igen: Vad forsoker du uppna med dieten?
Citera
2007-11-21, 23:30
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag, inte ja. Svenskalarare ar ett ord, inte tva. "La" existerar inte i skriftsprak. Stor bokstav.

Sa mitt forslag att du skulle lasa en bok om amnet ar nog bortkastat.

Vi forsoker igen: Vad forsoker du uppna med dieten?

jag förstår inte vad en bok skulle ha att göra med min vikt ? vilken bok som hälst liksom? läsa istället för att äta då ja fattar inte
Citera
2007-11-21, 23:38
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Hälst?

Citat:
jag förstår inte vad en bok skulle ha att göra med min vikt ? vilken bok som hälst liksom? läsa istället för att äta då ja fattar inte

Det verkar vara en hel del "saker" som du inte fattar...
Citera
2007-11-22, 00:04
Medlem
Chaco Substrals avatar
Jag tycker det låter som en bra idé. Självklart kan man leva på bara frukt och grönsaker. Tänk dock på att du måste äta ganska mycket.

Dessutom kommer din avföring att dofta djurpark.
Citera
2007-11-22, 09:19
Medlem
barkeepers avatar
Da ignorerar jag...

..den har traden. Endera driver han med oss, eller sa ar han helt enkelt akta dum.
Citera
2007-11-22, 13:04
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
..den har traden. Endera driver han med oss, eller sa ar han helt enkelt akta dum.

Jag följer ditt exempel, eftersom uttrycket "äkta dum" i detta fall snarare är en komplimang än ett statement...
Citera
2007-11-22, 13:06
Medlem
barkeepers avatar
Kan inte nagon lasa...

Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPlayboy
Jag följer ditt exempel, eftersom uttrycket "äkta dum" i detta fall snarare är en komplimang än ett statement...
...den har trams traden?
Citera
2008-11-21, 12:13
Medlem
Jonas_s avatar
Fan jag har bara ätit broccoli i över 1 år nu, inget annat alls!
Jag har både lärt mej att stava och fått punglossa på vägen.

Må väl mina underhuggare...
Citera
2008-11-21, 15:20
Medlem
Snurrens avatar
Mycket trams om spåkliga fel här, det hör väl hemma i språkforumet...

Men vad jag vill säga är att jag mår mycket bra av att ibland köra semifasta. Frukt, grönsaker, juicer (helst grönsaksjuicer) samt proteinpulver. Jag använder ett som är lättsmält och baserat på sojaprotein. Det innehåller mycket aminosyror och mineraler också ("Vegan och Vegetarian" från Helhetshälsa). Då minskar jag ner på kaffet och dricker grönt thé (ökar förbränningen)eller olika örtthéer. Jag blir mycket piggare och får ändan ur vagnen och får saker och ting gjorda under ett bra tag efteråt. Dessutom brukar jag gå ner 3-4 kilo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in