Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2008-03-11, 01:18
Medlem
badgemans avatar
...

why man ?

Fullfölj din ide ?
Citera
2008-03-11, 01:47
Medlem
XXtazys avatar
Det blev ingen shop eller? Bara de inte blir som allt växtskit från ND, där 90% var rent skräp. Om ni säljer bra grejer som funkar så skulle det väl vara en bra ide
Citera
2008-03-11, 18:32
Medlem
Probelimes avatar
Skulle bli stamkund direkt! do it!
Citera
2008-03-11, 18:39
Medlem
Kanske gick någonting snett vid "testandet."
Citera
2008-03-11, 19:17
Medlem
Phanthans avatar
Det måste skilja sig markant från de shoppar som redan finns, annars är det lätt att folk går på de shopar de har handlat från tidigare, då man heldre litar på de där man köpt tidigare.

Jag skulle gärna vilja se ett lite annorluda sortiment. Men självklart måste det finnas efterfrågan.
Att köra med betatestare (för att ta reda på vad som är relevant för erat sortiment) och ett forum (som SmartDrugs) hade varit kanon skulle jag tro.

Men det är bra att ni nishar in er på naturliga droger, det gillar jag.

Edit: Såg nu att det var några månader sedan detta postades. Skulle varit kul ifall det blev av.
Citera
2008-03-11, 19:21
Medlem
Probelimes avatar
Finns ju bara två svenska webshoppar.
Citera
2008-03-11, 19:48
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Probelime
Finns ju bara två svenska webshoppar.
Nej, det finns ett större antal, beroende på hur man kategoriserar. Sedan så hindrar ingen dig att beställa från smartshops världen över, det är internet. Jag sade ingenting om svenska shopar.
Citera
2008-03-11, 19:59
Medlem
Probelimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phanthan
Nej, det finns ett större antal, beroende på hur man kategoriserar. Sedan så hindrar ingen dig att beställa från smartshops världen över, det är internet. Jag sade ingenting om svenska shopar.
Finns två som har riktiga saker. Smartbar och Ne, nu vet jag att jag har glömt någon somm ej på dess namn. Men medicinmannens sortiment är väl inget o tala om.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in