Det blev ingen shop eller? Bara de inte blir som allt växtskit från ND, där 90% var rent skräp. Om ni säljer bra grejer som funkar så skulle det väl vara en bra ide
Det måste skilja sig markant från de shoppar som redan finns, annars är det lätt att folk går på de shopar de har handlat från tidigare, då man heldre litar på de där man köpt tidigare.
Jag skulle gärna vilja se ett lite annorluda sortiment. Men självklart måste det finnas efterfrågan.
Att köra med betatestare (för att ta reda på vad som är relevant för erat sortiment) och ett forum (som SmartDrugs) hade varit kanon skulle jag tro.
Men det är bra att ni nishar in er på naturliga droger, det gillar jag.
Edit: Såg nu att det var några månader sedan detta postades. Skulle varit kul ifall det blev av.
Nej, det finns ett större antal, beroende på hur man kategoriserar. Sedan så hindrar ingen dig att beställa från smartshops världen över, det är internet. Jag sade ingenting om svenska shopar.
Nej, det finns ett större antal, beroende på hur man kategoriserar. Sedan så hindrar ingen dig att beställa från smartshops världen över, det är internet. Jag sade ingenting om svenska shopar.
Finns två som har riktiga saker. Smartbar och Ne, nu vet jag att jag har glömt någon somm ej på dess namn. Men medicinmannens sortiment är väl inget o tala om.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!