• 1
  • 2
2007-11-20, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stureplan1
japp

att man lagar mat hemma för huvudtaget då ska väl ändå ge ett litet + ...

Haha, 'lagar mat', fiskpinnar, hamburgare, fiskgratäng och pizza, du menar värmer upp mat?

Nejdå, din mat klarar sig nog, ingen fara, jag har varit utan electricitet sedan klockan 09:00 i morse, vågar knappt öppna kylen för att fiska ut en öl, rädd för att släppa ut den lilla kyla som finns, jag fick gå och köpa nya.
Citera
2007-11-20, 20:56
Medlem
Sgt John Keels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldTwat
Haha, 'lagar mat', fiskpinnar, hamburgare, fiskgratäng och pizza, du menar värmer upp mat?

Det är ju faktiskt inte helt omöjligt att göra själv. Fiskpinnarna kanske är lite tveksamma dock.

/Adrian
Citera
2007-11-20, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldTwat

Nejdå, din mat klarar sig nog, ingen fara, jag har varit utan electricitet sedan klockan 09:00 i morse, vågar knappt öppna kylen för att fiska ut en öl, rädd för att släppa ut den lilla kyla som finns, jag fick gå och köpa nya.

Du skulle köpt någonting billigt djupfryst som t:ex kycklinglår för en 10a kilot
2-3 påsar och lägg in dom frysta i kylen. Det sänker temperaturen , gjorde så när min kyl gick sönder.
Citera
2007-11-21, 10:25
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoloth
Du skulle köpt någonting billigt djupfryst som t:ex kycklinglår för en 10a kilot
2-3 påsar och lägg in dom frysta i kylen. Det sänker temperaturen , gjorde så när min kyl gick sönder.

Svårt att göra det fyra på morgonen när det upptäcktes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in