2008-03-19, 19:09
Citat:
Ursprungligen postat av stanislav
Jo, den är irrelevant eftersom det inte finns säkra bevis på att det verkligen rörde sig om dieselmotorer.
Det finns inga som helst bevis för att någon sorts motorer eller något annat "mordredskap" användes för att massmörda judar i Treblinka. Det krävs trosövertygelse för att acceptera påståendena om "Förintelselägret Treblinka" - bevis saknas helt.
Citat:
Vem som skriver i den bloggen framgår med namn.
Kan ju vara ett alibi för en åttaåring från Krakow.
Citat:
Och bemöt bloggens författare med fakta:
Varför skulle jag diskutera med en bloggare? Jag föredrar att diskutera här.
Citat:
Tvärsäkra påstående? Så här skrev jag:
(understruket i efterhand)
Vad senare rapporter skrev uttalade jag mig inte ens om, men jag börjar att förstå mer och mer om hur du tolkar ord och meningar.
(understruket i efterhand)
Vad senare rapporter skrev uttalade jag mig inte ens om, men jag börjar att förstå mer och mer om hur du tolkar ord och meningar.
Den officiella historien påstår (utan bevis) att "massmördandet" i Treblinka inleddes i juli 1942. Redan i augusti 1942 finns det uppgifter från polska desinformatörer om "en mobil gaskammare som rör sig fram och tillbaka över groparna". I mars 1943 kommer då detta svammel om ångkammare etc.- men du väljer att kalla det för en "sen rapport"? Väldigt mycket godtycke i ditt kategoriserande i så fall...
http://www.vho.org/GB/Books/t/3.html
Citat:
Jo då, det finns flera exempel på att folk censureras på det forumet. De t o m censurerar folk i det "egna" ledet som inte följer den religiösa revisionismens dogmer. Där kan vi snacka hjärntvätt.
Det finns att läsa om det på holocaust controversies-bloggen med länkar och bevis, och hela baletten...
Ja, jag kan inte mycket om förintelsen, framförallt kan jag ingenting om någon så kallad "officiell" version. Har aldrig hört talas om någon sådan.
Det finns att läsa om det på holocaust controversies-bloggen med länkar och bevis, och hela baletten...
Ja, jag kan inte mycket om förintelsen, framförallt kan jag ingenting om någon så kallad "officiell" version. Har aldrig hört talas om någon sådan.
De enda inlägg jag sett raderade från TRF är osakliga inlägg, personangripande inlägg, tramsande inlägg. Om åsiktscensur skulle förekomma där är det beklagligt - men det är ändå, även om det skulle ha förekommit, vilket jag varken kan bekräfta eller dementera, inte så illa ställt som exempelvis på Axis History Forum eller i praktiken i hela "offentligheten", där tvivel på gaskammarna är strikt förbjudet.
Vad tycker du för resten om Smedbergs/Zetterlings Andra Världskrigets utbrott: Hitlers anfall mot Polen 1939 och Alexander B. Rossinos Hitler Strikes Poland: Blitzkrieg, Ideology, and Atrocity?