2007-11-19, 16:27
Medlem
Godeftermiddag.

Jag har kantats av ett problem den senaste tiden.

Problemet stavas Flash player !

Säg att jag vill kolla på någon video, på tex. aftonbladet, så öppnar jag videolänken, men då står det att jag inte har Flash player installerat ?

Jag har installerat om det 23 gånger, men fortfarande samma problem !

Vad kan då vara problemet ?
Citera
2007-11-19, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
Godeftermiddag.

Jag har kantats av ett problem den senaste tiden.

Problemet stavas Flash player !

Säg att jag vill kolla på någon video, på tex. aftonbladet, så öppnar jag videolänken, men då står det att jag inte har Flash player installerat ?

Jag har installerat om det 23 gånger, men fortfarande samma problem !

Vad kan då vara problemet ?
Nya versionen av Flash Player är inte kompatibelt med Vista jag har samma problem, har försökt med massor av lösningar men inte lyckats ännu.
Du kan ju kolla Adobes hemsida.
Citera
2007-11-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke64
Nya versionen av Flash Player är inte kompatibelt med Vista jag har samma problem, har försökt med massor av lösningar men inte lyckats ännu.
Du kan ju kolla Adobes hemsida.

Tack så mkt för svar, grejen var att det har funkat, sen installerade jag en äldre version, för att sedan byta tillbaka, sen dess har det inte ....funkat
Citera
2007-11-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strybert
Tack så mkt för svar, grejen var att det har funkat, sen installerade jag en äldre version, för att sedan byta tillbaka, sen dess har det inte ....funkat
Det är samma för mej har funkat men inte nu.
Har följt flera trådar hur man ska åtgärda det men är väll för korkad för att få det å fungera, har gett upp nu.........................
Citera
2007-11-19, 21:24
Medlem
Ett Hunds avatar
Avinstallera först genom att använda detta: http://download.macromedia.com/pub/f...ash_player.exe

Installera sen en tidigare version av Flash player (8): http://download.macromedia.com/pub/f...flash8_win.zip

Prova sen.
Citera
2007-11-20, 16:29
Medlem
tack för svaret, funkade inte, men jag installerade mozilla, och då funkar det perfekt ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in