Citat:
Ursprungligen postat av Krigetkommer
Svensk syn på aga är väldigt extrem internationellt sett.
Jag tycker ärligt talat "invandrarpappan" var rätt vettig. Jag tycker faktiskt problemet är skolans flathet och inte föräldrarna som tar till svångrämmen.
Fast nu ska vi visst tycka synd om dem. Denna skitkultur fuckar upp sina egna ungar och vårt en gång fina samhälle. Vilket skämt!
Eftersom föräldrarna slog ungarna så blev de respektlösa i skolan.
Vad ska göras? Ta ifrån dem ungarna och sätta dem i uppfostringsanstalt? Kostnaden torde vara skyhög och några familjehem lär inte komma i fråga - inga vill ta emot dem.
De är så satans inkompetenta, dessa berikare, att de inte ens klarar av att uppfostra sina egna barn. Enligt detta reportage leder arabisk uppfostran till att ungarna blir tidsinställda bomber som inte kan gå i en normal skola. Ja då kanske mångkultur inte var en så god idé.
"barnen är exakt som en hund" säger muslimen 40 min in i programmet.
helt efterblivet och primitivt.
"de testar systemet, hur långt kan jag gå innan det smäller". Eftersom slaget aldrig kommer går de hur långt som helst. Är detta svaret på våra frågor gällande invandrares kriminalitet?
Helt absurt att Evin menar att de ska sluta ringa hem till föräldrar som slår sina ungar. Vad menar hon? Ska de få löpa helt fritt?
Är inte detta ett uttryck för mångkulturen som PKiterna i konsekvensens namn måste acceptera? Kulturrelativisterna borde höja sina röster till stöd och likaställning för muslimska uppfostringsmetoder. Då skulle deras ondska bli mer tydlig.