2003-08-12, 17:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Hej!

OK! Det borde väl räcka nu!

Synpunkter på hur vi moderatorer sköter vårt uppdrag skall naturligtvis framföras här.

Jag förstår dock inte för min del hur det kan läggas så mycket energi och engagemang på detta.

Anser ni att ni utsatts för någon oförätt så skall ni skicka ett PM till admin och påtala detta.

Det är nämligen hans sak att hålla efter oss moderatorer och i enlighet med detta så tar han oss understundom i örat om vi misskött oss.

Är försyndelsen svår och vårt sätt, att betrakta som oförlåtligt kickas vi helt sonika av honom.

Detta har hänt tidigare och kommer om så anses nödvändigt sannolikt också att upprepas.

Försök att använda den respektingivande energi ni lägger i dagen på något konstruktivt.

Bygg en lådbil och styr mot solnedgången t.ex.

ABZeta99
Citera
2003-08-12, 17:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Ingen är arg på dig, ta det lugnt, vill Securion ändra sig och be om vapenvila så är det upp till honom.
Citera
2003-08-15, 22:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag stör mig så enormt på att du har dubbla radavstånd mellan varje mening.

Det är ganska jobbigt att läsa.

I längden alltså.

Speciellt om du skriver mycket.

Då pallar man verkligen inte.
Citera
2003-08-15, 23:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Fred & vapenvila föreslås!

Citat:
Ursprungligen postat av ABZeta99
Hej!

G'day ABZeta99.

Citat:
OK! Det borde väl räcka nu!

Synpunkter på hur vi moderatorer sköter vårt uppdrag skall naturligtvis framföras här.

Det är ingen som jämställt dig med Securion.

Citat:
Jag förstår dock inte för min del hur det kan läggas så mycket energi och engagemang på detta.

Det handlar om orätt, en man som går utöver sina befogenheter här på flashback, en man som av just den anledningen aldrig blev Polis... bara beredskapspolis...

Citat:
Anser ni att ni utsatts för någon oförätt så skall ni skicka ett PM till admin och påtala detta.

Medhålles.

Citat:
Det är nämligen hans sak att hålla efter oss moderatorer och i enlighet med detta så tar han oss understundom i örat om vi misskött oss.

Är försyndelsen svår och vårt sätt, att betrakta som oförlåtligt kickas vi helt sonika av honom.

Detta har hänt tidigare och kommer om så anses nödvändigt sannolikt också att upprepas.

Har du något exempel på detta?

Citat:
Försök att använda den respektingivande energi ni lägger i dagen på något konstruktivt. Bygg en lådbil och styr mot solnedgången t.ex.

Varför skulle man lägga energi på en lådbil?
Citera
2003-08-15, 23:23
Medlem
Securions avatar
Citat:
Det handlar om orätt, en man som går utöver sina befogenheter här på flashback

Nu får du faktiskt förklara dig. Vad har jag gjort som har varit att gå "utöver mina befogenheter"?
Du är väl läs och skrivkunnig? Ska jag behöva skriva ner forumets regler till dig och spika upp dom på din skärm?

Lägg ner era patetiska lögner. Ni framstår bara som utvecklingsstörda.
Jag har snackat med Admin och han är mycket nöjd med mitt arbete. HAN kan se allt jag har gjort här på forumet och han vet att jag inte har gått över nån gräns. NI däremot sitter och blåljuger. Ynkligt, barnsligt och patetiskt.
Citera
2003-08-16, 00:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Det handlar om orätt, en man som går utöver sina befogenheter här på flashback

Nu får du faktiskt förklara dig. Vad har jag gjort som har varit att gå "utöver mina befogenheter"?
Du är väl läs och skrivkunnig? Ska jag behöva skriva ner forumets regler till dig och spika upp dom på din skärm?

Lägg ner era patetiska lögner. Ni framstår bara som utvecklingsstörda.
Jag har snackat med Admin och han är mycket nöjd med mitt arbete. HAN kan se allt jag har gjort här på forumet och han vet att jag inte har gått över nån gräns. NI däremot sitter och blåljuger. Ynkligt, barnsligt och patetiskt.

att skriva att vi bara "framstår bara som utvecklingsstörda" skriver man bara inte! Varför skulle de bete sig på något sämre sätt. Det var var jävlit onödigt skrivet!!!!!!!! SKärping
Citera
2003-08-16, 00:11
Medlem
Securions avatar
Citat:
att skriva att vi bara "framstår bara som utvecklingsstörda" skriver man bara inte! Varför skulle de bete sig på något sämre sätt. Det var var jävlit onödigt skrivet!!!!!!!! SKärping

Men sluta ljug då för i helvete och visa vart jag har missbrukat min makt istället! Att sitta och påstå en massa skit och sen inte ha ETT JÄVLA DUGG att komma med, är ett påhopp utan dess like! Personligt dessutom!

LÄGG NER.
Citera
2003-08-16, 00:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:

Men sluta ljug då för i helvete och visa vart jag har missbrukat min makt istället! Att sitta och påstå en massa skit och sen inte ha ETT JÄVLA DUGG att komma med, är ett påhopp utan dess like! Personligt dessutom!

LÄGG NER.

Jasså? När har jag sagt något nedsättande om dig Securion? Har inte lagt mig i dessa debatter innan. Jag tyckte det var onödigt att dra in utvecklingsstörda i detta. Det är näst intill "Hets mot folkgrupp" Dessa människor är inte mindre värd än andra..såvida man inte företräder Livets ord eller nåt...
Citera
2003-08-16, 01:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanIV

I längden alltså.

Ja, men det heter inte dubbla radavstånd, det heter att börja ett nytt stycke efter varje mening

-Laura
Citera
2003-08-16, 01:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Citat:
Ursprungligen postat av JohanIV

I längden alltså.

Ja, men det heter inte dubbla radavstånd, det heter att börja ett nytt stycke efter varje mening

-Laura
Laura, allveterskan..
Citera
2003-08-16, 01:15
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Laura:
Citat:
Hehe...
Citera
2003-08-16, 02:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Laura.........Ifall jag skriver fel eller har fel rent generellt när jag skriver kan du då rätta mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in