Hejsan.
Hittade ingen annan passande forumavdeling för denna tråd, så jag provar här. Hoppas det inte blev helt fel.
Jag jobbar mycket i Linköping och åker titt som tätt förbi en stor ramp. Den ligger en bit utanför centrum, vet inte riktigt exakt var men en bit utanför. En stor ramp, och jag har ingen aning om vad den används till, men jag blir lika fundersam varje gång. Någon som har ett svar på detta mysterium?
Hejsan.
Hittade ingen annan passande forumavdeling för denna tråd, så jag provar här. Hoppas det inte blev helt fel.
Jag jobbar mycket i Linköping och åker titt som tätt förbi en stor ramp. Den ligger en bit utanför centrum, vet inte riktigt exakt var men en bit utanför. En stor ramp, och jag har ingen aning om vad den används till, men jag blir lika fundersam varje gång. Någon som har ett svar på detta mysterium?
Menar du en skateboardramp? Det kanske var ekholmen? Bor i LKPG. Berätta lite mer om vilken väg och vad som finns nära.
Menar du den som ser ut som en gigantisk rutshkana? Den är liksom vågad neråt.
Ser den varje dag, men har ingen aning om vad det är, troligen en fabrik av nått slag.
Menar du den som ser ut som en gigantisk rutshkana? Den är liksom vågad neråt.
Ser den varje dag, men har ingen aning om vad det är, troligen en fabrik av nått slag.
Är ingen skateboardramp.
Ser ut som en typ avfyrningsramp, men jag kan inte säga vart den ligger, har ingen aning om vad området heter. Ligger nån militär tjosan i närheten där, så mycket vet jag.