2007-11-16, 17:19
Medlem
b0gfettos avatar
Nu är gnälliga jag igång igen ;D

Men i drogdelen såfort nån nämner att det finns en butik som man såklart inte ska ge ut urlen på, så fylls halva tråden med "kan ni skicka ett PM om vilken butik det gäller?". Oftast av folk med 1-10 inlägg.

Jag undrar om det finns nåt sätt att lösa det på? Skapa en PM-tråd eller nåt liknande.

Anser själv att man inte ska ge ut länkar till butiker hursomhelst, speciellt inte när dom som frågar har väldigt få inlägg samt beter sig som dom vore 14 år (vilket det har varit gott om nya medlemmar sig gör rent allmänt i den delen).

Tänkte lägga denna i nån drogdel, men anser att den passar bättre här då moderatorer/admins ser den.
Citera
2007-11-16, 17:25
Medlem
Nirps avatar
Jag fattar egentligen inte varför folk skriver "skicka ett PM", totalt onödiga inlägg som inte tillför diskussionen någonting. Detta borde ju räknas som helt offtopic och mod borde plocka bort inläggen, och i mitt tyckte kanske det borde rendera i en tillsägelse?

De gånger jag själv varit nyfiken på vilka "butiker" som syftas skickar jag PM och ber om url, för det är ju där sånt hör hemma, i PM.
Citera
2007-11-16, 17:26
Medlem
ChristianXs avatar
Nu är jag ju inte mod i aktuellt forum. Men rent allmänt så torde ju dessa inlägg vara offtopic, och således resultera i tillsägelser om det upprepas. Inlägg skall vara intressanta för flera användare.

Om man nu vill en specifik person något så får man väl själv skicka ett PM istället för att be om PM i en tråd. Synnerligen korkat beteende...
Citera
2007-11-16, 17:27
Medlem
b0gfettos avatar
Ja, speciellt när hälften av trådarna bli fulla av sånna inlägg av nyreggade människor. (Jag är nyreggad på det här kontot, kunde inte ha mitt gamla då det var (old).)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in