• 1
  • 2
2007-11-16, 18:47
Medlem
plumba69s avatar
Känner en läkare som är extremt flygrädd. Här är hans kur för att sova gott på flyget 3 st 6cl whisky och 2 Rohypnol. Sen sover han som en stock

Näe han hjälper inte flygrädda patienter med den kuren. Men själv så vaknade han upp som en nybadad präst borta i Singapore för några veckor sen. Pigg och glad som en spelman. En kul jävel
Citera
2007-11-16, 18:53
Medlem
Tack för era inlägg! tror jag kör på det som dom flesta av er sagt, att ta med några piller i fickan... annars kör jag på tuggummit:P hehe tack iaf!
Citera
2007-11-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumba69
Känner en läkare som är extremt flygrädd. Här är hans kur för att sova gott på flyget 3 st 6cl whisky och 2 Rohypnol. Sen sover han som en stock

Näe han hjälper inte flygrädda patienter med den kuren. Men själv så vaknade han upp som en nybadad präst borta i Singapore för några veckor sen. Pigg och glad som en spelman. En kul jävel

hehe lät ju grymt men nu ska ju jag bara flyga i 2timmar och vill ju inte somna, vill bara inte vara rädd... shit förra gången jag flög så grinade jag! fan en vuxen man sittandes och grina hehe
Citera
2007-11-17, 18:08
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Aha, tack.

Om vi säger såhär: Vet du om det har några biverkningar?
Offtopic: Du har lätt den snyggaste avataren!
N.Portman
Citera
2007-11-17, 18:08
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duzter
hehe lät ju grymt men nu ska ju jag bara flyga i 2timmar och vill ju inte somna, vill bara inte vara rädd... shit förra gången jag flög så grinade jag! fan en vuxen man sittandes och grina hehe
Det är helt lugnt att ha dem i fickan
Edit: Morsan brukar alltid ha nåt lugnande med sig när hon flyger.
Citera
2007-11-18, 12:39
Medlem
hajCks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Problemet är alltså att du inte vågar ta med dig benz genom tullen? När det gäller ytterst små mängder olagliga preparat ska det där inte vara något problem. Jag har alldrig vågat ta med mig några större mängder från Christiania när jag har varit där men alltid kört tuggummi-tricket med 1g superbra hasch. Väldigt enkelt. Ta dina piller och linda in dom i ett tuggummi. Ha det i käften när du går genom tullen, blir du stoppad är det bara att svälja.
Så där har du lösningen. Varsågod!

Gillade den lösning riktigt mycket... En kul grej jag kan bidra med är ju dock att jag hade med mig 20 gubbar i min resväska när jag skulle till sthlm (inrikes då iofs men löjligt att dom inte märkte det ) på semester hos flickvän, släkt och vänner i 2 veckor... Fan va rädd jag var men känner ingen som kan fixa där uppe... Nu när jag ändå tänjer på topicgränserna... Är det någon som har sin levnadsort i sthlm som kan tänkas sälja några gubbar? Är uppe ganska ofta och skulle vara soft... pm'a mig isf... tackar för svar <3
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in